Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎07-10-2012
0

Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Ce sa mai scriu... A trebuit sa ma adresez la ANPC pentru ca Vodafone nu ma ajuta deloc.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-05-2014
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Relatiile cu clienti lasa de dorit. Mie mi-a inchis tipa telefonul. ANPC este singura solutie.
Moderator
Postări: 172
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Buna!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Te rugam sa iei legatura cu noi pentru a putea clarifica apeland seriviciul *222, sau completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

 

Elena

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎06-12-2012
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Dacă abonatul a făcut o cerere de migrare, de ce să mai completeze încă un formular la care va primi un email automat în care se spune că veți răspunde în 2-4 zile?!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-05-2014
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Eu m-am adresat la ANPC si doar asa am rezolvat problema. Chiar daca am incercat sa rezolv intai pe cale amiabila, am sunat de vreo 8 ori la relatii cu clienti, am scris si vreo 5 mailuri, ei nimic. Nu stati pe ganduri, ANPC-ul chiar ajuta. Acolo mi-a spus o doamna ca au sute de cazuri cu Vodafone.
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎07-10-2012
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Ultima oara cand am sunat la Vodafone, domnisoara de la Relatii cu Clienti s-a plictisit de mine, pur si simplu mi-a inchis telefonul. Nu mai astept, azi merg si eu la ANPC. Deja astept de doua luni si trei zile.
Se pare ca asta e politica Vodafone cand e vorba de clienti vechi de pe vremea Connex. Daca tot plecam, atunci mai fac ceva bani pe spinarea noastra, nu intrerup contractul, sa mai platim doua trei luni in plus pentru niste servicii pe care nu le folosim.
Moderator
Postări: 11
Înregistrat: ‎21-09-2015
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Buna, JMelinda!

Pentru a te putea ajuta, te rugam sa ne scrii un e-mail pe adresa mentionata mai sus, in care sa ne oferi numarul de telefon.
Astfel, verificam situatia si iti putem oferi un raspuns complet,


Moni

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

Din pacate nu este un caz singular. Toti operatorii din call center sunt blazati si nu au drept de decizie. In plus, vodafone este rupt de realitatea pietei.

Highlighted
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎07-10-2012
0

Re: Reziliere contract si trecere pe cartela Prepay(astept de doua luni)

ANPC a rezolvat situatia, nu a trebuit nici sa platesc lunile in care nu l-am folosit, ca daca era dupa Vodafone, mai scriam si dadeam telefoane si acum.