Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-04-2019
0

Reziliere contract

[ Editat ]

Buna ziua, la inceputul lunii am primit un mesaj de la vodafone in care mi se aduce la cunostinta ca vor fi cresteri in planul tarifar la abonament si ca pot rezilia contractul unilateral fara probleme daca nu sunt de acord.

Pe data de 09.04.2019 am mers la reprezentanta si am depus o cerere de reziliere, pentru care am primit nr de inregistrare, insa pe 10 am fost sunata de George (atat, doar George. Se pare ca nu are si nume) care imi spune ca nu pot face asta.

Pana la urma cum ramane, va fi o crestere in planul tarifar sau nu? Daca da atunci am rugamintea sa dati curs cererii de reziliere. Sper totusi la o rezolvare amiabila a acestei situatii.

Multumesc frumos!

Moderator
Postări: 663
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract

Buna,

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

Madalina
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-04-2015
0

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

dupa ce am primit mesajul am luat legatura cu voi, am completat formularul indicat si am depus cererea de reziliere asa cum era specificat in notificarea primita prin sms. Cu toate astea colegul dvs, cel care a luat legatura cu mine, imi spune ca nu se poate face rezilierea. Un contract nu poate fi modificat unilateral in nicio situatie iar daca se intampla am dreptul sa il reziliez inainte de termen.

Acestea fiind spuse, in situatia in care apar cresteri in planul tarifar, imi mentin cererea de reziliere.

Highlighted
Moderator
Postări: 663
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract

Buna, ionelad1976!

Ne-ai putea oferi adresa de e-mail de pe care ai ales sa ne trimiti aceasta solicitare sau numarul de integistrare al cererii tale de reziliere?

Madalina