Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012
Soluţie acceptată

Reziliere contract

  Sunt abonat la aceasta companie din 1998,

   Azi am fost la magazinul Vodafone din Bucuresti,calea Mosilor ,sa reziliez un contract si am constatat cu stupoare ca acel contract a fost prelungit abuziv inca un an de compania vodafone Romania unilateral fara aceptul meu.

   A mai patit cineva asa ceva? Acesta companie devine pe zi ce trece mai neserioasa , neprofesionala ,necompetitiva,etc

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut si bun venit( daca pot spune) pe Forumul Vodafone!

 

Nu dispera! Ai ajuns unde trebuie!

Lasa-ti , printr-un PM ( mesaj privat ) , numarul tau de telefon unui moderator, insotit de neplacerea provocata de prelungirea abuziva a abonamentului  si vei fi lamurit cu siguranta.

 

Se vor face verificari suplimentare pentru numarul tau de telefon.

 

Esti sigur ca nu ai mai cumparat vreun alt telefon sau accesoriu,la pret promotional, care sa conduca la prelungirea abonamentului?

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012
0

Re: Reziliere contract

Mersi Matei dar nu mai am rabdare.

Nu a mai cumparat nimeni telefon ,dar am facut eu o comanda care nu mi-a fost respinsa de vodafone ,dar mi-au prelungit abonamentul un an fara sa beneficiez de nimic.Dupa 14 ani de plati lunare asa isi rasplatesc clientii cei de la vodafone.

Rusine vodafone!

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Reziliere contract

Pacat, pacat , pacat......

 Intotdeauna vor fi si multumiti  si nemultumiti, insa, in ultima vreme nemultumirile s-au amplificat , indeosebi ale abonatilor vechi .Emoticon stânjenit

 

Fum fara foc nu iese!

 

Emoticon tristEmoticon trist

 

 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reziliere contract

Buna lnegoiu,

 

Am nevoie de numarul tau de telefon pentru a verifica. Imi poti trimite un mesaj privat aici pe forum sau pe pagina de Facebook unde ai adresat prima solicitare.

 

 

Multumesc,

Ramona

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Reziliere contract

1.Compania Vodafone Romania constata uimita ca tactici ce mergea bine acum cativa ani acum genereaza rezilieri si nemultumiri. Comparatia cu altii din tara si strainatate e una din cauze. Desi sunt multi clienti vechi nemultumiti, vad ca nimeni din compania asta nu pricepe ca tactica asta de a oferi mult clientilor noi pentru ai convinge te scapa de clientii vechi.
Sunt convins ca pentru lnegoiu nu era asa mare problema prelungirii, a stat 14 ani in reteaua Vodafone, probabil continua cu ea, dar l-a deranjat felul in care inteleg angajatii companiei sa faca afaceri... pentru ca tintele comerciale impuse agentilor de vanzari Vodafone ii fac sa adopte tactici ca cea de mai sus.
Cat timp nu gasiti sursa nemultumirii, degeaba rezolvati problema, raul deja a fost facut.
In sprijinul a tot ce-am scris, stau pierderile de clienti Vodafone din ultimii ani.
Cat timp totul e scris pe forumul public, ati face bine sa explicati public cauzele pentru care contractul in discutia de mai sus a fost prelungit 1 an. Eventual sa sfatuiti clientii ce sa faca daca li se intampla lor. Daca nu, o sa dati impresia ca bagati gunoiul sub covor.
2. Reparati-va urgent forumul: Pe browsere diferite(Firefox, Opera, Chrome si IE) da erori gen:
S-a produs o eroare neaşteptată.
Ne pare rău, solicitarea dumneavoastră nu a reuşit. O notificare a fost trimisă către echipa de dezvoltare pentru analiză.
ID excepţie: 5393F637
Faceţi clic pe butonul Înapoi din browser-ul dumneavoastră.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Highlighted
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: Reziliere contract

Excelenta analiza facuta de Getodacul.

Iata ca se pot identifica si cauzele,lucru pe care angajatii vodafone nu il vad.

Sa fie incompetenta sau lipsa de pregatire.Nu ,ei beneficiaza de alte conditii ,nu se lovesc zi de zi de aceste probleme.

Astept inca raspunsul oficial de la vodafone.

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reziliere contract

Buna lnegoiu,

 

Ti-am trimis mesaj privat. Perioada contractuala pentru numarul tau este pana pe 9 august si se va rezilia contractul incepand cu aceasta data.

 

 

Multumesc pentru intelegere,

Ramona

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012
0

Re: Reziliere contract

Buna Ramona,

Multumesc pentru raspunsul tau foarte rapid si profesionit.

Iata ca se poate.

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Reziliere contract

super tare faza...

trebuia bifat butonul de accepta ca solutie la mesajul Ramonei!

 

Emoticon foarte fericit

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator