Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012
0

Re: Reziliere contract

Mersi Matei ,am gresit ,ce sa fac acum,ia-mi gatul Emoticon fericit

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: Reziliere contract

E bine domnu'Matei?

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Reziliere contract

cat sa-ti dau o mare mare apreciere!

 

 

sper ca nu te-am suparat!

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

Nu m-am suparat .Emoticon LOL ,e bine ca esti atent la detalii.

Highlighted
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: Reziliere contract

Redeschid PROBLEMA rezilierii contractului

A venit si ziua Z ,pe 16.09.2012 trebuia sa-mi inchida abonamentul si sa-l treaca pe cartela.

Bineinteles acest lucru NU S-A INTIMPLAT.

Din 15.09.2012 sun in fiecare zi (azi am sunat de 2 ori deoarece ieri la 18:30 mi-a spus ca au plecat cei de la serviciu care se ocupa de problema asta) la *222 si primesc acelasi standard raspuns "veti fi sunat maine de cineva",nici acest lucru nu s-a intimplat.Deci VODAFONE ESTE O COMPANIE FARA OBRAZ.

Acum am facut reclamatie pe site si astept 24 de ore.

Oare numai in instanta poti scapa de un abonament ?


@lnegoiu a scris:

  Sunt abonat la aceasta companie din 1998,

   Azi am fost la magazinul Vodafone din Bucuresti,calea Mosilor ,sa reziliez un contract si am constatat cu stupoare ca acel contract a fost prelungit abuziv inca un an de compania vodafone Romania unilateral fara aceptul meu.

   A mai patit cineva asa ceva? Acesta companie devine pe zi ce trece mai neserioasa , neprofesionala ,necompetitiva,etc


 

Mersi

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut,

 

Solicitarea ta a fost rezolvata de colega noastra Andra. 

Te rog sa confirmi acest lucru si in cadrul acestui subiect. 

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012

Re: Reziliere contract

Da Andra a rezolvat-o .NU TU!
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Reziliere contract

Si totusi raman cateva intrebari.

 

- Cum a fost posibila prelungirea unui contract fara acordul clientului?

- De ce se rezolva problemele mai rapid pe forum decat la *222? Inteleg ca la *222 sunt angajatii unui Call Centre. Insa si ei au parte de training si toate cele. In acest caz nu pot sa inteleg decat ca la *222 sunt parte a unor servicii externalizate si, foarte probabil, si angajatii de la loializare fac parte din aceleasi Call Centre-uri. 

 

De asemenea, nu pot sa-mi ascund mirarea ca la nemultumirile abonatilor vechi inca nu s-au prezentat solutii, iesind insa in evidenta discrepanta dintre cartela - cu niste oferte f bune ca si cost - si abonamente, care raman f scumpe, iar beneficiile de pe urma abonarii cu vechime intarzie sa apara.

 

Dupa cum se stie si de catre moderatori am refuzat orice oferta la 'fidelizare' din partea Vodafone, considerand ca dupa 12 ani, compania imi putea multumi si altfel decat cu niste reduceri derizorii.

 

Tocmai de aceea astept niste solutii concrete si vizibile. Si cred ca nu sunt singurul.

 

Si, nu, nu e un feedback. E o opinie.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

Salut "Inegoiu",

 

Se poate observa foarte clar ca nu mi-am asumat niciodata rezolvarea acestei solicitari. Chiar si in mesajele private am mentionat numele colegei mele. Mesajul meu astepta o simpla confirmare a rezolvarii acesteia in mod public, asa cum s-a prezentat si solicitarea initiala. 

In mod normal ai postat acelasi mesaj in mai multe subiecte, ceea ce ar fi considerat drept spam (te rog sa citesti regulamentul forumului). Am ales insa sa vin cu rugamintea de a-mi confirma rezolvarea solicitarii pentru a vedea daca mai este ceva de adaugat sau daca va trebui sa luam alte demersuri. 

 

Imi cunosc atributiile foarte bine si iti amintesc ca membrii echipei de moderatori nu se comporta ca niste concurenti ci ca un total, numit echipa. 

 

O zi buna iti doresc,

Claudiu

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reziliere contract

Salut ClausInRo,

 

Prelungirea unui contract fara acordul clientului se poate datora mai multor cauze. S-ar putea datora - de exemplu - faptului ca titularul abonamentului nu a putut fi contactat in urma inaintarii cererii de reziliere a abonamentului. 

Din pacate, exista si anumite cazuri in care apar anumite erori interne. Desigur, acestea sunt neplacute din toate punctele de vedere si trebuie mentionat ca afecteaza atat clientul, cat si departamentele interne. 

 

Cat despre rezolvarea solicitarilor in cadrul forumului mai rapid decat telefonic, te asigur ca reprezentantii *222 depun toate eforturile necesare pentru rezolvarea situatiilor telefonice. In momentul in care apar si anumite erori, investigam situatiile astfel incat acestea sa nu se mai repete. 

 

Multumesc,

Claudiu