Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎04-04-2012
0
Soluţie acceptată

Reziliere contract

Redeschid PROBLEMA rezilierii contractului

A venit si ziua Z ,pe 16.09.2012 trebuia sa-mi inchida abonamentul si sa-l treaca pe cartela.

Bineinteles acest lucru NU S-A INTIMPLAT.

Din 15.09.2012 sun in fiecare zi (azi am sunat de 2 ori deoarece ieri la 18:30 mi-a spus ca au plecat cei de la serviciu care se ocupa de problema asta) la *222 si primesc acelasi standard raspuns "veti fi sunat maine de cineva",nici acest lucru nu s-a intimplat.Deci VODAFONE ESTE O COMPANIE FARA OBRAZ.

Acum am facut reclamatie pe site si astept 24 de ore.

Oare numai in instanta poti scapa de un abonament ?


Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012

Re: Reziliere contract

Buna seara lnegoiu,

 

 

 

Imi pare rau pentru experienta pe care ai avut-o in urma interactiunii pe care ai avut-o cu colegii nostri. Te rog sa-mi lasi intr-un mesaj privat, numarul de telefon si te voi ajuta cu verificari necesare.

 

O seara frumoasa!

 

Multumesc,

Andra.

Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012

Re: Reziliere contract

Buna lnegoiu,

 

 

Iti confirm rezolvarea solicitarii. Pentru orice intrebare sau suport, iti stam la dispozitie.

 

 

O seara frumoasa!

Multumesc,

Andra.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Reziliere contract

As vrea sa stiu, ca o observatie, de ce e nevoie de intervenitii pe forum si nenumarate solicitari la *222 pentru a rezolva o problema simpla: rezilierea de contract. Aceasta are o data fixata cu 30 de zile inainte si notata clar in cont. Sunt 2 posibilitati:

 

1. Nu a fost notata rezilierea in urma cu 30 de zile,

2. A fost amanata de client. 

 

Cum clientul nu cred ca a amanat-o, ramane doar prima varianta. Deci de unde probleme pana si pentru inchiderea unui numar de telefon?!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut,

 

Situatiile precum cea de mai sus nu reprezinta o generalitate. 

Intr-adevar, nu este placut pentru client sa se ajunga in aceasta ipostaza, insa te pot asigura ca se va tine cont de o astfel de neregula pana la ultimul cost posibil platit in plus. 

Lista postata de tine (formata din doua puncte) va trebui completata. Conform regulamentului intern (pe care nu-l voi detalia) iti pot exemplifica inca un punct: in cateva zile dupa inregistrarea cererii, un reprezentant dintr-un departament intern va apela clientul pentru ultima confirmare a datelor contractuale. Se intampla de multe ori ca apelatul sa nu raspunda (din diferite motive). In acel moment se trimit mesaje de instiintare in care se specifica destul de clar ca cererea este in asteptare. 

Acesta este doar un exemplu, iar lista ta poate fi continuata cu mult mai multe puncte. 

Avand in vedere ca toata aceasta procedura tine strict de regulamentul intern, nu iti pot detalia fiecare punct in parte, insa te asigur ca nu este in beneficiul companiei amanarea unei astfel de cereri, punct din care se poate dezvolta o noua nemultumire care va aduce prejudicii. Subliniez in final faptul ca un client, indiferent de situatie, nu va plati nimic in plus. 

 

Desigur, pot aparea si anumite erori tehnice care duc din pacate, la amanarea termenului in cauza. 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-09-2012
0

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

Buna ziua,ma numesc Radian, sotia mea are un abonament la d-voastra cu nr 07******** ,si nu ii vine factura .noi suntem in afara tarii toata familia,dar cineva se ocupa in tara de facturi, va rog frumos trimiteti factura prin e-mail cel putin,nu o primim in nici un fel.......tel cu nr respectiv nu il folosim dar nu putem rezilia contractul pana expira perioada....in decembrie.Si mai am o problema  tot cu un nr al sotiei mele(Coaja Dorina)nr 07********, care a fost abonament ,si am ramas pe cartela numai ca acum nu-l mai putem folosi ! de ce?daca nu am credit pe cartela nici nu pot primi aici in afara telefon din tara?am trecut pe cartela acum 2 luni,cand am plecat din tara,puteti verifica acest lucru,si va rog sa-mi trimiteti factura pt nr 07********,pt a evita problemele care pot aparea,si deasemenea as dorii ca in fiecare luna sa pot primi factura fara sa intervin de fiecare data la d-voastra asa ca si acum !sau sa-mi fie trimisa factura acasa. Multumesc pentru intelegere!

Highlighted
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Reziliere contract

Totusi, prelungirea cu 1 zi peste, presupune costuri suplimentare pentru client. 

 

De asemenea, dupa cum clientul de mai sus a mentionat pe un alt post, s-a trezit cu abonamentul prelungit. E posibil asa ceva fara acordul tau clientului? Daca da, e un lucru grav.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut "Coajaradian",

 

Ma voi ocupa eu de solicitarea ta. 

Am sa te rog pe viitor, sa eviti postarea datelor cu caracter personal in cadrul public al forumului. Pentru siguranta contului tau, iti recomand sa trimiti aceste date prin mesaje private. 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-09-2012
0

Re: Reziliere contract

Multumesc mult, astept rezolvarea.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut "Coajaradian",

 

Ti-am trimis un mesaj privat in care ti-am solicitat anumite date. Am nevoie sa-mi raspunzi la el intr-un timp cat mai scurt pentru rezolvarea solicitarii. 

In cazul in care - din anumite motive - nu ai primit nimic, te rog sa anunti aici, pe forum, si voi retrimite mesajul sau voi cauta o cale alternativa pentru schimbul acestor date. 

 

Toate cele bune,

Claudiu