Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reziliere contract

Buna irina21 si bine ai venit pe forum!


Lasa-mi, te rog, numarul de telefon in cauza pentru a te putea ajuta cu verificarile necesare.

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.


Multumesc,
Alina
Alina-Elena PM.JPG

Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-05-2013
0

Re: Reziliere contract

Aceeasi problema o am si eu . Am sunat in urma cu 31 de zile sa mi se rezilieze contractul , mi s-a spus ca in termen de 30 de zile se va rezilia. Acum in ziua 31, ma uit pe cost control si vad ca mi-au bagat din nou minutele . Am sunat la *222 unde nu am rezolvat nimic . Anyway, abonamentul care merge in continuare , poate sa mearga oricat din partea mea , eu nu mai platesc absolut nimic , exista cererea de intrerupere abonament facuta pe 22 aprilie. E bine ca mai am inca 3 abonamente si m-am hotarat , vazand cat de neserioasa este aceasta companie , sa ma mut cu arme si cu bagaje la concurenta. 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reziliere contract

Buna laligatoru si bine ai venit pe forum!

 

Pentru a iti putea oferi asistenta, am nevoie de numarul tau de telefon. Te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa il contina.

 

Da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine. Acolo vei avea posibilitatea sa imi lasi mesaj.

Irina MP.jpg

 

Multumesc,

Irina

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-05-2013
0

Re: Reziliere contract

Buna ziua! Chiar nu`mi dau seama cum se poate posta aici fara sa dai reply altcuiva..fie. Imi expira abonamentul in octombrie si as vrea sa stiu daca pot face o cerere de acum , sa fiu sigur ca nu imi prelungesc cu nici macar o zi sederea in aceasta retea. Va multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reziliere contract

Salut si bine-ai venit pe forum,

 

In cazul in care contractul aferent abonamentului tau expira in Octombrie, se poate inainta o cerere de reziliere cu 30 de zile inainte de ultima zi contractuala, intrucat finalizarea acestei solicitari are acest termen de rezolvare. 

Din asta rezulta ca, in cazul tau, va trebui sa instiintezi un angajat Vodafone in luna Septembrie. 

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-06-2013
0

Re: Reziliere contract

Buna ziua,

 

Am aceeasi problema ca ante-postatorii mei: sunat *222, expus problema (reziliere contract deja expirat), asigurat ca se va rezolva in cel mai scurt timp, asteptat 30 zile, trimis fax la departamentul "Loializare", alte apeluri la *222, din nou asigurari de rezolvare...

Se pare ca exista o politica generala a Vodafone de descurajare a clientilor existenti sa paraseasca reteaua, altfel nu-mi explic toate aceste mesaje, dar nu mi se pare corect sa consumati timpul si nervii clientilor cu aceste probleme.

Atata timp cat in contract scrie clar care sunt conditile de reziliere a lui, iar facturile sunt platite la timp, nu vad de ce este nevoie sa recurgeti la tot felul de subterfugii pentru a bloca un client, care oricum ramane in reteaua dvs (pe cartela).

De aceea va rog, si pe aceasta cale, sa faceti tot posibilul pentru a rezolva aceasta problema in cel mai scurt timp posibil.

 

Multumesc,

Adrian M.

P.S. Astept "reply" pentru a trimite datele personale.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reziliere contract

Salut,

 

Trimite-mi numarul de telefon in cauza pentru a verifica motivul pentru care nu s-a reziliat abonamentul in timpul stabilit. 

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: Reziliere contract

In contul my vodafone unde pot vedea si eu data expirarii contractului?
Stiu ca am vazut asta pe undeva dar nu o mai gasesc. Multumesc.
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Reziliere contract

Buna voicumm si bine ai venit pe forum!

 

Pentru a iti putea oferi asistenta, am nevoie de numarul tau de telefon. De aceea, te rog sa imi lasi un mesaj privat in care sa il incluzi.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina MP.jpg

Multumesc!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-01-2013
0

Re: Reziliere contract

Nu asta e raspunsul pe care il asteptam. Pentru ca intrebarea mea e alta: unde vizualizez in myvodafone data expirarii abonamentului. Multumesc.