Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Reziliere contract

Salut,

 

In contul MyVodafone, la sectiunea Serviciile mele, se poate verifica data activarii abonamentului, si, de aici, se poate deduce data cand expira contractul pentru servicii. Cel pentru telefon nu se poate verifica, doar atunci cand incerci sa plasezi comanda din magazinul online, te informeaza daca este numarul eligibil pentru reinnoire sau nu.

 

Daca doresti sa te ajut cu data exacta cand expira contractul, lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon.

 

Multumesc,

Georgiana

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎17-06-2014
0

Re: Reziliere contract

Buna ziua, 

 

 Se fac 2 luni de cand increc sa reziliez contractul care oricum a fost vandut prin telefon in niste conditii nu tocmai profesionale. Am sunat la cei de la Vodafone, deja am inceput sa fiu un personaj negativ in randul colegilor dvs, numai si numai pentru a-mi rezilia acest contract pe care nu mi l-am dorit niciodata. 

 Am fost si de 2 ori la centrele Vodafone, unde iarasi mi s-a promis acelasi lucru, si anume ca aceasta situatie se va rezolva. Lunile au trecut, iar facturile au venit. Sunt hotarata sa nu platesc ultima factura, mai ales ca nici nu am folosit telefonul si de asemenea, ma voi adresa si la alte organe competente de a solutiona aceasta problema. 

 

Mi se pare jignitor, asa cum am spus-o in repetate randuri colegilor dvs, sa ma rog pe banii mei. Va rog mult sa-mi inchideti acest contract astfel incat sa nu mai am nicio treaba cu Vodafone. 

 

Multumesc, 

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Reziliere contract


@0724997760 a scris:

Buna ziua, 

 

 Se fac 2 luni de cand increc sa reziliez contractul care oricum a fost vandut prin telefon in niste conditii nu tocmai profesionale. Am sunat la cei de la Vodafone, deja am inceput sa fiu un personaj negativ in randul colegilor dvs, numai si numai pentru a-mi rezilia acest contract pe care nu mi l-am dorit niciodata. 

 Am fost si de 2 ori la centrele Vodafone, unde iarasi mi s-a promis acelasi lucru, si anume ca aceasta situatie se va rezolva. Lunile au trecut, iar facturile au venit. Sunt hotarata sa nu platesc ultima factura, mai ales ca nici nu am folosit telefonul si de asemenea, ma voi adresa si la alte organe competente de a solutiona aceasta problema. 

 

Mi se pare jignitor, asa cum am spus-o in repetate randuri colegilor dvs, sa ma rog pe banii mei. Va rog mult sa-mi inchideti acest contract astfel incat sa nu mai am nicio treaba cu Vodafone. 

 

Multumesc, 

 

 


Buna,

Am rugamintea sa contactezi echipa de chat. Colegii mei iti vor prelua imediat solicitarea.

Chat1.jpg

 

Multumesc,
Alexandra


Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

in aceeasi situatie sunt si eu din 02.06.2014 incerc sa reziliez contractul si nimic 'Veti fi contactat' in acest moment am decis sa nu mai platesc nici o factura pana la solutionarea problemei.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract

daca ai reusit te rog sa-mi spui si mie . Multumesc!
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Reziliere contract


@0730525908 a scris:

in aceeasi situatie sunt si eu din 02.06.2014 incerc sa reziliez contractul si nimic 'Veti fi contactat' in acest moment am decis sa nu mai platesc nici o factura pana la solutionarea problemei.


Buna,

De asemenea, te rog sa adresezi solicitarea echipei de chat.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract

in aceeasi situatie sunt si eu din 02.06.2014 incerc sa reziliez contractul si nimic 'Veti fi contactat' in acest moment am decis sa nu mai platesc nici o factura pana la solutionarea problemei.
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract


De asemenea, nu merge sa folosesc chat ul. zice cam asa ...

Chat online

Poți lua legătura cu noi online pe mail sau Forum, ori telefonic la *222. Momentan, serviciul de chat nu este disponibil pentru categoria ta de client.
AscundeChat online conținutul
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reziliere contract


@0730525908 a scris:

De asemenea, nu merge sa folosesc chat ul. zice cam asa ...

Chat online

Poți lua legătura cu noi online pe mail sau Forum, ori telefonic la *222. Momentan, serviciul de chat nu este disponibil pentru categoria ta de client.
AscundeChat online conținutul

Buna!

In acest caz, te rog sa ne trimiti un mesaj pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com care sa contina detaliile solicitarii tale.
In titlul mesajului te rog sa treci: "in atentia Irinei".

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-12-2012
0

Re: Reziliere contract

Buna!

vreau sa reziliez contractul, imi puteti spune/scrie CLAR care sunt pasii de urmat pentru a inchide abonamentul. As vrea sa imi spuneti unde anume scrie in contract ca abonamentul se prelungeste automat dupa expirarea lui?

O zi placuta,
Adrian