Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

Salut,

 

  Primul pas este sa iei legatura cu un consultant Vodafone prin Chat online.Acolo vei primi asistenta completa. Emoticon fericit


Vodafone
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract

[ Editat ]

Este foarte simplu trebuie sa urmezi DOAR 4  pasi .....

 

Pasul UNU : suni la 222 timp de DOUA luni si cineva o sa-ti spuna ca ve fi contactat de un coleg in maxim, am spus maxim 5 zile si in caz ca iti suna telefonul nu apuci sa raspunzi sau  iti trimite un mesaj sa tirimiti un sms la un nr de telefon care nu are nici o finalizare concreta adica nimeni nu te suna  .

 

Pasul DOi : trimit o cerere scrisa pe care o gasesti pe forumurile cu cei tepuiti de vodafone , primesti confimare de primire si astepti ...... cred ca sfarsitul lumii ca sa fie luata in considerare.

 

Pasul TREI : faci plangere la ANPC pe site-ul lor la care nici macar la sfarsitul lumii nu iti raspunde nimeni ,nici macar ca au primit cererea .

 

Pasul PATRU : intri pe acest forum si un destept (vezi anteriorul raspuns) te indruma sa intri pe CHAT , dar surpriza esti restrictionat (nu ai acces la acel meniu) si pote cineva chiar vrea sa te ajute si iti da o adresa de email unde sa te plangi.

 

DAR intre timp daca te 'incordezi' si nu platesti ultima factura , asteptand ca intr-un final cineva sa te bage in seama poti avea surpriza ca toate numerele de telefon pe care le ai la aceasta companie sa fie restrictionate ......

 

Asa ca ai grija daca vrei sa reziliezi contractul cu ei , poate mai bine ramai la abonament sau poate uiti de cererea depusa cum s-a mai intamplat la alte persoane (cunoscute mie) si abonamentul merge mai departe cu toate ca cele 24 luni contractuale au trecut de mult .....

 

In caz ca esti tare pe picioare iti propun sa ne asociem si  sa dam in judecata aceasta firma care ne mananca banii si care ne considera prosti .

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Reziliere contract


@0730525908 a scris:

Este foarte simplu trebuie sa urmezi DOAR 4  pasi .....

 

Pasul UNU : suni la 222 timp de DOUA luni si cineva o sa-ti spuna ca ve fi contactat de un coleg in maxim, am spus maxim 5 zile si in caz ca iti suna telefonul nu apuci sa raspunzi sau  iti trimite un mesaj sa tirimiti un sms la un nr de telefon care nu are nici o finalizare concreta adica nimeni nu te suna  .

 

Pasul DOi : trimit o cerere scrisa pe care o gasesti pe forumurile cu cei tepuiti de vodafone , primesti confimare de primire si astepti ...... cred ca sfarsitul lumii ca sa fie luata in considerare.

 

Pasul TREI : faci plangere la ANPC pe site-ul lor la care nici macar la sfarsitul lumii nu iti raspunde nimeni ,nici macar ca au primit cererea .

 

Pasul PATRU : intri pe acest forum si un destept (vezi anteriorul raspuns) te indruma sa intri pe CHAT , dar surpriza esti restrictionat (nu ai acces la acel meniu) si pote cineva chiar vrea sa te ajute si iti da o adresa de email unde sa te plangi.

 

DAR intre timp daca te 'incordezi' si nu platesti ultima factura , asteptand ca intr-un final cineva sa te bage in seama poti avea surpriza ca toate numerele de telefon pe care le ai la aceasta companie sa fie restrictionate ......

 

Asa ca ai grija daca vrei sa reziliezi contractul cu ei , poate mai bine ramai la abonament sau poate uiti de cererea depusa cum s-a mai intamplat la alte persoane (cunoscute mie) si abonamentul merge mai departe cu toate ca cele 24 luni contractuale au trecut de mult .....

 

In caz ca esti tare pe picioare iti propun sa ne asociem si  sa dam in judecata aceasta firma care ne mananca banii si care ne considera prosti .

 


Buna,

 

Situatia a fost adresata catre cei vizati.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎18-03-2014
0

Re: Reziliere contract

In continuare sunt pasat de la un departament la altul , nimic nou.......