Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎17-05-2019
0

Reziliere

Bună ziua, în urmă cu mai bine de o lună am făcut cerere pentru închiderea celor 3 abonamente deoarece titularul, respectiv tatăl meu a decedat. La cerere am atașat inclusiv copie după certificatul de deces. Cât mai durează soluționarea problemei?

Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Reziliere

Buna!

 

Ne pare rau pentru ce s-a intamplat. Pentru a te putea ajuta, te rog sa ne oferi numarul de inregistrare al cererii. In cazul in care nu-l cunosti, te rog sa ne apelezi la *222 sau sa completezi formularul de aici:  https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena