Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
wsg
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

Reziliere

Vreau sa imi reziliez abonamentul,am vorbit cu cei de la *222 ieri si au zis ca ma suna astazi pana la pranz,nu m au sunat,i am sunat tot eu azi,au zis ca verifica si ma suna(nu stiu cand). As dori sa ma ajutati cu o adresa de email pt reziliere,ca vad ca altfel nu se poate.Nr de inregistrare al cererii mele 11426349. Multumesc
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Reziliere

Buna wsg,

 

Te rog sa imi lasi intr-un mesaj privat numarul tau de telefon pentru a urgenta noi solicitarea ta.



Multumesc,

Alina

wsg
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

Re: Reziliere

Au trecut cele 48 de ore in care mi s a spus ca voi fii contactat,deci pot sa primesc o adresa de email sa trimit cererea de reziliere?
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reziliere

Buna wsg,

 

 

Am luat legatura cu departamentul implicat. Din cauza incarcarii foarte mari din aceste zile nu ai fost apelat pana la acest moment, insa urmeaza sa fi contactat pana la sfarsitul zilei.

 

 

Multumesc,

Alina

wsg
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

Re: Reziliere

Ok,ms.
Ieri mi a fost comunicat ca voi fii contactat in maxim 48 de ore de la data inregistrarii iar astazi mi au spus ca in maxim 72 de ore. No comment
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reziliere

Buna wsg,

 

 

Confirmam faptul ca ai fost apelat de catre departamentul implicat, conform solicitarii pe care ne-ai adresat-o.

 

 

Multumesc,

O zi frumoasa!

Alina 

wsg
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎11-02-2012
0

Re: Reziliere

Multumesc de ajutor,am vorbit cu cei de acolo singura solutie gasita sa mi convina a fost rezilierea inainte de termen.Cel mai tarziu 29.09 o sa incheiem colaborarea.
O zi bun


P.sEmoticon foarte fericitaca cineva vrea sa dezactiveze optiunea blackberry inainte de termen e nevoie sa activeze de la *100# optiunea cu 50mb trafic suplimentar pt o luna
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎27-09-2012
0

Re: Reziliere

doresc sa imi reziliez contractul daca este posibil.ce trebuie sa fac?

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reziliere

Buna andreutz si bine ai venit pe forum!


Lasa-mi, te rog, numarul de telefon intr-un mesaj privat pentru a putea efectua verificarile necesare si a te indruma.


Multumesc,
Alina

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-04-2013
0

Re: Reziliere

Buna ziua!

Am 2 abonamente pe acelasi contract, ambele iesite din perioada minima contractuala.

Vreau sa renunt  definitiv la unul din nr pentru ca nu il folosesc.

Am trimis cerere de modificare abonament in MyVodafone, dar pentru inchidere numar/abonament.

E ok  cum am procedat sau trebuie sunat la *222 sau mers in reprezentanta Vodafone?

 

Ca feedback pt serviciile VDF mentionez ca e preferabil sa mearga varianta online (procedura explicita in MyVodafone) de trimitere cerere inchidere abon. versus telefon la *222 si, in cel mai rau caz, deplasare la reprezentanta VDF. Totusi, VDF e furnizor si de servicii electronice, nu?

 

Multumesc.