Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013
0

Schimbare Abonament

Buna ziua,

Pe 14 martie am solicitat pe site-ul vodafone informatii privind posibilitatea schimbarii abonamentului existent si a achizitionarii unui nou smartphone.

Pe 15 martie am sunat la reclatii clienti pentru a afla stadiul solicitarii mele avand in vedere ca din 20 martie incepe o noua luna de facturare.

Pe 17 martie am primit un email in care mi se spunea ca solicitarea mea inregistrata cu nr 11755770 va primi un raspuns in 4 zile lucratoare?

Imi puteti spune de cand decurge cele 4 zile lucratoare, din 14 sau din 17 martie? As vrea sa stiu care este raspunsul la solicitarea mea pentru azi suntem in 20 martie si a inceput o noua luna de facturare

Multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Schimbare Abonament

Buna joey70 si bine ai venit pe forum!

 

Am solicitat o urgentare pentru cererea ta. Vei fi contactat in cel mai scurt timp posibil.

 

O zi frumoasa!

Irina

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013

Re: Schimbare Abonament

Sarut mana si multumesc pentru ajutor.
Astept atunci sa primesc raspunsul pe email.
O zi frumoasa si tie!
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013
0

Re: Schimbare Abonament

Sunt dezamagit, e tot ce pot spune:
- am fost sunat desi am cerut sa primesc raspunsul pe email
- cine m-a sunat m-a intrebat ce doresc desi era clar din mesajul postat de mine pe site-ul Vodafone la rubrica de contact;
- mi s-a spus ca nu exista nicio cerere scrisa si inregistrata desi eu am primit anterior pe email confirmarea ei;
- raspunsuri evazive, de genul: "in principiu, din mai nu veti fi penalizati pentru extraoptiunea de internet daca renuntati la ea". Cine stabileste ce este si ce nu este "in principiu"?
- legat de solicitarea de cumparare de smartphone folosind punctele bonus nici nu a mai fost adusa in discutie de mine, fiind clar ca nu a citit solicitarea mea scrisa.
Mai sunt si altele dar deja e suficient.
Sper sa existe cineva (precum dl Adrian Cristea cu care am negociat ultima data, in 2011) care sa stie despre ce vorbeste cu clientul, sa fie informat si deschis la dialog.
O zi buna tuturor!
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013
0

Re: Schimbare Abonament

Revin cu prezentarea urmatoarei variante si vreau sa va intreb daca se poate.

Acum am:

- abonamentul de voce Vodafone 800 de 7,55 euro si optiunea de internet de 250 MB de 3,22 euro. Sume fara TVA;

- perioada contractuala la voce expira la 19.04.2013 iar cea de internet la 19.08.2013;

- mai beneficiez de convorbiri nelimitate cu un numar vodafone si de 30 SMS nationale gratuite.

As vrea:

- din 20.04.2013 sa trec la Mega National (250 min nat + 250 sms nat + 75 MB) de 7euro cu tva inclus;

- sa vorbesc in continuare nelimitat cu un numar din vodafone;

- sa renunt la cele 30 SMS nationale gratuite;

- sa pastrez optiunea de internet de 250 MB doar pana la 19.08.2013, atat cat ma obliga actualul contract.

As vrea sa stiu:

- se pot face aceste modificari fara a prelungi automat abonamentul de voce?

- am in vedere sa cumpar un nou smartphone in august 2013 la pret special de retentie si doar din 20.08.2013 sa prelungesc contractul cu 24 luni?

- dupa prelungire, pot migra la abonament superior fara a adauga o noua prelungire la cea, teoretica, din 20.08.2013 ?

Multumesc si astept opinia avizata a unui moderator.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Schimbare Abonament

Buna joey70,

 

Ti-am trimis un mesaj privat. Vom reveni cu mai multe detalii in termen de 3 zile lucratoare.

 

O zi frumoasa!

Irina

Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013
0

Re: Schimbare Abonament

Buna ziua,
Am fost sunat ieri de pe numarul 0372020789 de catre un domn de la Vodafone. Mi-a spus ca s-a facut o analiza a utilizarii serviciilor mele si ca imi propune schimabare abonamentului la unul cu pret mai mic (nu am retinut cu cat). Ca si componente ale noului abonament a mentionat 150 min nat + 1200 min retea + internet pe mobil gratis. L-am informat ca as dori si un nou telefon (S3 mini sau Galaxy Express) si ca-l rog sa-mi trimita oferta pe email. Din pacate, nu am primit inca nimic. O sa mai vina sau nu oferta ? Multumesc
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Schimbare Abonament

Buna joey70,

 

I-am rugat pe colegii mei sa te contacteze pentru mai multe detalii. O vor face in termen de maxim 3 zile lucratoare.

 

O zi frumoasa iti doresc!

Highlighted
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013

Re: Schimbare Abonament

Multumesc Irina, o zi frumoasa si tie.
Membru de bază
Postări: 195
Înregistrat: ‎31-03-2012
0

lntrebare

Buna
Am un Mega 6 pe alt numar de telefon .Cum pot dezactiva (eventual reactival) Internetul inclus în abonamentul respectiv ??

Multumesc
VODAFONE SEMPER FIDELIS !