Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎12-10-2012
0

Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna ziua,

Am incheiat acum cateva luni un nou abonament, am vrut sa renunt la serviciile vodafone, insa am primit o oferta prin telefon si am incheiat un nou contract pe o perioada de 1 an.

Insa in momentul acesta, abonamentul actual nu ma mai avantajeaza, mai ales ca au aparut noile abonamente destul de atractive, desi cu niste preturi mai mari. 

M-ar interesa:

1) sa schimb actualul abonament cu un altul, daca e posibil (avand in vedere ca nu s-a incheiat perioada contractuala) si ce costuri implica;

2) ce costuri sunt pentru renuntarea la abonament in perioada contractuala si trecerea pe cartela pentru a pastra numarul de telefon?

Multumesc.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna gabiistancu,

 

Pentru a te ajuta cu informatiile solicitate, te rog sa -mi trimiti un mesaj privat cu numarul in cauza.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎12-10-2012

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Am rezolvat, am reusit sa schimb abonamentul. Multumesc oricum Emoticon fericit

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-12-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

buna ziua! in data de 14-01-2014 se expira termenul de 24 luni al contractului meu cu vodafone. am anuntat la x222 ca vreau sa renunt la 2 dintre abonamentele mele ,de 3 saptamani,aproximativ,dar nu am fost contactat nici pana acum. vreau sa trec pe cartela (mi se pare mult mai rentabil,minute mult mai multe la cartele,  vodafone nu pune pret pe fidelitatea abonatilor),dar sa-mi pot pastra numerele de telefon actuale. va rog sa-mi spuneti cum sa procedez!multumesc!

Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎18-03-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna seara,

 

Am si eu un abonament deschis in data de 16/10/2013 si as dori sa il trec pe cartela. Si as vrea sa stiu cum se procedeaza si daca acest lucru implica vreun cost in afara de plata ultimei facturi.

 

 

Multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna Marian si Liviutza!

Va rog sa ma contactati in privat si sa imi oferiti numerele de telefon in cauza pentru a va putea ajuta cu aceasta solicitare.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, apasati pe numele meu de utilizator si vi se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde veti avea posibilitatea aceasta.

 

PM Irina.jpg

Multumesc!

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎12-10-2012

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Vodafone nu tine la clientii vechi, este stiut, eu am avut costuri suplimentare 100 euro fara tva pentru ca cea care mi-a incheiat un nou contract nu mi-a explicat ca la incheierea unui nou contract inainte de data facturarii presupune repartizarea minutelor pe perioada ramasa pana la facturare. Nu a contat ca am abonament la ei de vreo 12 ani.  Dar de, o data te arzi, data viitoare treci la alt operator de telefonie. De abia asteapta sa te tepuiasca. Asa ca va sfatuiesc sa consultati si alte oferte si la alte retele.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna gabiistancu,

Daca doresti sa te ajut cu verificarea situatiei, ofera-mi numarul prin mesaj privat.

Multumesc,
Alexandra

Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎11-12-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna seara.Pana acum o luna mai exact pana pe 13 decembrie 2013 am avut abonament la Vodafone.Apoi am decis sa raman pe cartela.Eu primeam factura pe email insa,in ultima luna ori nu am primit-o ori am sters-o din greseala.Am incercat sa intru in contul meu din myvodafone insa aici mi s-a cerut sa imi schimb parola si am primit un alt cont cu acelasi user vechi insa nu pot vizualiza factura.M-am deplasat la sediul vodafone din Bv unde mi s-a comunicat ca am de plata vreo 70 si ceva de lei desi eu aveam la ultmul cost control 2 euro si ceva cu cateva zile inainte de expirarea abonamentului.Din cate stiu in ultima luna abonamentul nu se mai plateste acesta fiind platit in avans.am cerut sa vad factura si mi s-a spus ca nu se mai poate.eu nu voi mai plati aceasta factura pana nu voi vedea cu ochii mei costurile apelurilor,in czul in care acestea exista.Nu e prima oara cand am probleme cu aceasta companie acesta fiind si principalul motiv pentru care am decis sa renunt la abonament in favoarea cartelei unde stiu ca nu mi se pot imputa costuri suplimentare

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna abhramovici,

Am rugamintea sa-mi tirmiti un mesaj privat cu adresa de email pe care doresti sa-ti trimit cererea pentru reemiterea facturii.

Multumesc,
Alexandra