Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎11-12-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Ti-am trimis pm Alexandra cu adresa de mail. L-ai primit?
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna abhramovici,

Am primit PM-ul si ti-am si raspuns. Te rog sa verifici mesajul.

Multumesc,
Alexandra

Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎11-12-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Alexandra mersi pt ajutor dar mi-ai dat calea mai complicata. S-a nimerit sa ma sune vineri un operator de la Vodafone care mi-a cerut adresa de mail unde sa-mi trimita acea factura dorita
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna abhramovici,

Reemiterea facturii detaliate presupune completarea cererii pe care ti-am trimis-o.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎11-03-2012
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna ziua,
Doresc sa renunt la abonament si sa trec pe cartela. Mentionez ca nu mai sunt in perioada contractuala.
Cum se procedeaza?
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela


@laurar a scris:
Buna ziua,
Doresc sa renunt la abonament si sa trec pe cartela. Mentionez ca nu mai sunt in perioada contractuala.
Cum se procedeaza?

Buna,

Adreseaza, te rog, situatia catre colegii de la chat.

 

chat2.jpg

 

Multumesc,

Alexandra

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎22-05-2013
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna seara.

Am achizitionat recent un abonament Red Family 6. Problema este ca nu stiam cat internet are inclus, iar persoana careia i-am oferit abonamentul este dezamagita de traficul mic de internet. Era pe cartela inainte sa trec numarul pe abonament si avea mai multe beneficii.

Pot trece numarul respectiv din nou pe cartela? Si daca da, trebuie platita toata suma din perioada contractuala la trecere, sau se poate plati in continuare pana la terminarea celor 24 de luni?

Multumesc,
Bogdan
Moderator
Postări: 666
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Schimbare abonament / transfer pe cartela

Buna, Bogdan!

In aceasta situatie ai doua variante:

1. Fie alegi un abonament cu o cantitate mai mare de internet
2. Fie inchizi acest abonament si migrezi numarul la cartela reincarcabila. In aceasta situatie va trebui sa achiti taxa de justa despagubire. Aceasta se va calcula in functie de numarul de luni ramase pana la finalizarea contractului.

Madalina