Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
rta
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎04-05-2013
0

Schimbare contract unilateral

Cu noile majorari de tarife, am primit sms cum ca pot sa reziliez un contract fara taxe aditionale. Am facut cerere sa fiu contactat, dupa muuuulta asteptare ma suna un Gigel si imi spune ca nu pot sa-mi reziliez vreun contract fara sa platesc taxele si imi inchide.

 

Practic, Vdf imi modifica contractul unilateral si eu nu pot sa fac nimic in privinta asta. A mai avut cineva parte de o situatie similara? Daca da, cum rezolv mai repede, cu Protectia Consumatorului sau ANCOM? Nici nu ma mai intereseaza sa reziliez vreun contract, o sa platesc toata perioada dupa care ma mut, desi am numarul de peste 10 ani la VDF si cu familia am avut numere la ei de cand erau Connex. In momentul de fata ma intereseaza fix sa plateasca si ei toate rahaturile pe care le fac.

Highlighted
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Schimbare contract unilateral

Buna!

Ne pare rau pentru experienta avuta. In cazul in care nu esti de acord cu modificarea, poti denunta unilateral contractul, in termen de 30 de zile de la primirea notificarii, fara plata unor penalitati sau a unor despagubiri. Singura suma ce este solicitata este cea pentru ratele telefonului, in cazul in care ai achizitionat unul in rate.

 

Ne poti comunica numarul cererii completate? Dorim sa verificam ce s-a intamplat pe contul tau.

Elena