Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎13-05-2016
0
Soluţie acceptată

Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Buna seara sunt Nistorica Gratiela ma adresez pe acest forum datorita neseriozitatii firmei Vodafone.In data de 03.03.2016 am incheiat un contract cu firma Vodafone In vederaea achizitiei unei tablete Vodafone Tab Speed 6 (in valoare de 7 euro timp de 24 luni) si a unui abonament (doar) internet SIM Postpaid 4G Ready Tripie (in valoare tot de 7 euro timp de 24 luni).Dupa o luna tableta s-a defectat in data de 07.04.2016 am trimis-o in garantie cum era normal. Vine din garantie in data de 11.04.2016 cu statusul reparat.Luna urmatoare se strica iar in data de 03.05.2016 mai sta la ei pina pe 13.05.2016 chipurile cu stasul defect neconfirmat.Urmeaza sa se defecteze iar in 16.09.2016,10.11.2017(reparata cu imei schimbat),urmeaza a-V-a reparatie (reparata cu imei schimbat)fara data,17.01.2016(reparata cu imei schimbat) si a saptea oara dupa o saptamana defect cu statusul ca nu mai au ce face.Incerc o intelegere amiabila cu reprezentantii firmei pentru inlocuirei tabletei,sunt de acord si mi se ofera adoua zi o lista cu o tableta si zeci de telefoane la jumatate de pret(a mea fiind in valore de 168 de euro echivalentul a 634 de RON )ei oferind o tableta de 309.99 RON,o adevarata bataie de joc.Bineinteles ca nu sunt de acord si dupa o gramada de telefoane si tergiversari sunt de acord cu returnarea banilor intr-o zi doua,asta se intimpla in data de 29.01.2018.Suntem in data de 08.02.2018 si nici acum nu am primit nici un ban de la ei declarindu-mi ca nu stiu ce email au de trimis in India si nu stiu ce fel de confirmare asteapta.O adevarata birocratie si bataie de joc.Mentionez ca tableta in perioada 09.2016-10.11.2017 a fost o perioada lunga de timp stricata dar n-am mai avut timp sa ma ocup de ea deoareca am avut cu sotul probleme majore de sanatate.Imi pare rau sa o spun desi sunt clienta lor de 16 ani sunt birocratici si in privinta mea au decazut foarte tare ca imagine,alte magazine sau companii nici nu ar fi amanat asa de mult lucrurile ar fi schimbat produsul pe loc sau ar fi returnat banii consumatorului (gen SELLGROS ,EMAG,etc).Unde mai pui ca l-am avut pina acum citeva luni si pe sotul meu pe abonament,a renuntat la serviciile Vodafone in favoarea altora (si el tot client de 16 ani era) motivul a fost veneau facturi foarte mari,idee ar fi fost ca vorbea cu India sau cu Bangladesh sau ca trimitea sms-uri catre aceste tari desi el nu avea nici macar abonament pentru international si nici nu putea sa vorbeasca deoarece avea telefonul restrictionat,acelasi lucru l-am patit si pe tableta desi se stie ca dupa un nr de tableta nu ai cum sa vorbesti s-au sa trimiti sms.Cum ar zice sotul meu crede ca au liniile prost securizate.Ca si o concluzie bani multi aruncati pe niste servicii care lasa mult de dorit si functionari birocratici care nu mai incap in magazin pe metrul patrat asta facand referinta la sucursala din Braila care nu e mai mare de 100 metri patrati cu 5 functionari pe care i-am inumarat eu si cine stie cati ascunsi prin biroul sefului la o ora de varf (mai precis ora 17) si cu patru clienti in magazin.Acum am la ei un abonament de 5 euro desi mai am unul la alta telefonie,am ramas la Vodafone deoarece o am pe mama in aceiasi retea fiind astfel nevoita.In final as dori sa le aordati voi o nota in subiect.

Moderator
Postări: 468
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Buna,

Intrucat nu am regasit niciun numar de inregistrate pentru cererea de returnarea banilor, te rog sa ni-l oferi aici. Cererea in cauza a fost intregistrata pentru tine intr-unul dintre magazinele noastre sau a fost facuta impreuna cu unul dintre colegii de la Relatii Clienti?

Madalina
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎13-05-2016
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Cererea in cauza a fost intregistrata pentru mine in magazinul central al Vodafone din Braila,Adresa Calea Călărașilor 55, Brăila si impreuna cu unii dintre colegii de la Relatii Clienti . As putea oferi un cont bancar in care sa fie depusi bani. Contacti-ma la adresa de email sau telefonic 0729907704
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎13-05-2016
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Cererea in cauza a fost intregistrata pentru mine in magazinul central al Vodafone din Braila,Adresa Calea Călărașilor 55, Brăila si impreuna cu unii dintre colegii de la Relatii Clienti . As putea oferi un cont bancar in care sa fie depusi bani. Contacti-ma la adresa de email sau telefonic 0729907704
Moderator
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Salutare! Din pacate nu am gasit nici o solicitare in sistem, am rugamintea sa mergi din nou in magazin Vodafone in care ai inregistrat cererea pentru a primi mai multe detalii.
Ne poti contacta de asemenea la *222 sau ne poti trimite solicitarea pe email aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm  iar un coleg te va contacta.

 

Multumesc,
Ana

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎13-05-2016
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Am mers in magazinul Vodafone din Braila,Adresa Calea Călărașilor 53,Bl 2 bis,parter,am discutat D-na Camelia Hotescu Sales Advisor(cu nr de contact 0721101953) si mi-a spus ca ultimul email a fost trimis la departamentul financiar in data de 14.02.2018.D-na Camelia Hotescu Sales Advisor va roaga s-o contactctati pentru mai multe detalii la tel.0721101953.Nu mi-au spus sa fac nici o cerere de inregistrare deoarece discutiile s-au facut prin emailuri in cadrul magazinului cu departamentele dumneavoastra,refuzand sa dea emailurile deoarece sunt confidentiale.Va rog descurcati-va in birocratia dumneavoastra deoarece sunteti prea multi si nu ma mai pot descurca in jungla dumneavoastra.In concluzie sunt purtata cu vorba de la magazin la relatii *222,etc.

Moderator
Postări: 468
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Sevicii si produse de nota....la Vodafone

Ne poti spune, te rugam, daca acum ai reusit sa solutionezi aceasta solicitare? Ai mai incercat sa iei legatura cu colegii nostri din magazin?

Multumesc,
Madalina