Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎16-05-2012
0

Social pass

In data de 7 ianuarie 2018 am activat optiunea Social pass pe telefonul fiicei mele. Cu surprindere am constatat astazi, 10 ianuarie 2018, ca exista un cost suplimentar de cca 16 euro doar din folosirea datelor mobile. Am verificat in cadrul setarilor telefonului (Huawei P9 Lite) sa vad ce aplicatie a consumat un volum atat de mare de date si am descoperit ca Instagramul este de vina. Dar conform ofertei Vodafone pt Social pass accesul in cadrul Instagram ar trebui sa fie gratuit, ceea ce se pare ca nu este chiar asa. De asemenea daca doresc sa verific statusul actual in cadrul aplicatiei My Vodafone imi apare mesajul ca informatia ar fi inaccesibila (privitoare la costul suplimentar si al statusului actual).

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Social pass

Salutare!

Pentru aceasta situatie este necesar sa ne suni la numarul de suport *777 astfel incat sa verificam situatia si sa te ajutam cu o rezolvare.

Multumesc,
Ana