Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Solicitare clarificari suplimentare

Buna ziua,

 

Tocmai am purtat o conversație telefonică cu o domnișoară de la departamentul Relații Clienți Vodafone din care nu știu ce să ințeleg.

 

Fiindcă perioada mea contractuală de 2 ani de zile tocmai s-a încheiat dânsa m-a contactat ca să-mi ofere un pachet customizat pe nevoiele mele. Mai întâi m-a întrebat la ce beneficii din abonamentul meu curent nu aș renunța. Am răspuns că nu aș renunța la traficul de date și la minutele naționale nelimitate. M-a întrebat dacă vreau să-mi schimb telefonul. Răspunsul a fost nu pentru că în prezent în oferta Vodafone România nu există un smartphone cu sistemul de operare Windows 10 Mobile mai performant decât Lumia 950 XL pe care-l dețin acum.

 

În acest moment dânsa mi-a zis că pachetul pregătit de Vodafone poate fi achiziționat și fără telefon inclus cu perioadă contractuală de doar 1 an de zile. Când am rugat-o să-mi prezinte pachetul acesta customizat mi-a oferit aceleași beneficii cu aceleași costuri ca și abonamentul meu curent. La întrebarea mea "de ce aș face o prelungire contractuală pentru 1 an de zile cu aceleași beneficii și aceleași costuri" mi-a răspuns "Ca să aveți siguranța beneficiilor pe care le-ați avut până în prezent." Fiindcă nu înțelegeam despre ce e vorba am rugat-o să-mi explice. Eu în prezent am un abonament RED 19 fără telefon, cu un cost de 15 EUR + TVA pe lună. Ca să ajung la cei 6 GB trafic de date am două extraopțiuni activate pe cont. Practic abonamentul meu are doar 1.5 GB trafic de date inclus și eu am încă două extraopțiuni care mai adaugă încă 4,5 GB trafic de date. Am întrebat-o dacă aceste extraopțiuni ale mele se anulează la încheierea perioadei contractuale. Mi-a răspuns că nu, dar dacă vreau să fiu sigur că voi avea în continuare 6 GB trafic de date inclus ar trebui să fac această prelungire contractuală de 1 an de zile fiindcă acest abonament preferențial are inclus în el traficul de date de 6 GB. Prin urmare nu aș mai avea nevoie de extraopțiuni.

 

În continuare sunt nedumerit. Această convorbire a vrut să fie un soi de amenințare? Sunt în pericol să mi se anuleze extraopțiunile? Nu mai înțeleg nimic.

 

Mulțumesc.

 

Cosmin
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Solicitare clarificari suplimentare


@cosmin_ciuc a scris:

Buna ziua,

 

Tocmai am purtat o conversație telefonică cu o domnișoară de la departamentul Relații Clienți Vodafone din care nu știu ce să ințeleg.

 

Fiindcă perioada mea contractuală de 2 ani de zile tocmai s-a încheiat dânsa m-a contactat ca să-mi ofere un pachet customizat pe nevoiele mele. Mai întâi m-a întrebat la ce beneficii din abonamentul meu curent nu aș renunța. Am răspuns că nu aș renunța la traficul de date și la minutele naționale nelimitate. M-a întrebat dacă vreau să-mi schimb telefonul. Răspunsul a fost nu pentru că în prezent în oferta Vodafone România nu există un smartphone cu sistemul de operare Windows 10 Mobile mai performant decât Lumia 950 XL pe care-l dețin acum.

 

În acest moment dânsa mi-a zis că pachetul pregătit de Vodafone poate fi achiziționat și fără telefon inclus cu perioadă contractuală de doar 1 an de zile. Când am rugat-o să-mi prezinte pachetul acesta customizat mi-a oferit aceleași beneficii cu aceleași costuri ca și abonamentul meu curent. La întrebarea mea "de ce aș face o prelungire contractuală pentru 1 an de zile cu aceleași beneficii și aceleași costuri" mi-a răspuns "Ca să aveți siguranța beneficiilor pe care le-ați avut până în prezent." Fiindcă nu înțelegeam despre ce e vorba am rugat-o să-mi explice. Eu în prezent am un abonament RED 19 fără telefon, cu un cost de 15 EUR + TVA pe lună. Ca să ajung la cei 6 GB trafic de date am două extraopțiuni activate pe cont. Practic abonamentul meu are doar 1.5 GB trafic de date inclus și eu am încă două extraopțiuni care mai adaugă încă 4,5 GB trafic de date. Am întrebat-o dacă aceste extraopțiuni ale mele se anulează la încheierea perioadei contractuale. Mi-a răspuns că nu, dar dacă vreau să fiu sigur că voi avea în continuare 6 GB trafic de date inclus ar trebui să fac această prelungire contractuală de 1 an de zile fiindcă acest abonament preferențial are inclus în el traficul de date de 6 GB. Prin urmare nu aș mai avea nevoie de extraopțiuni.

 

În continuare sunt nedumerit. Această convorbire a vrut să fie un soi de amenințare? Sunt în pericol să mi se anuleze extraopțiunile? Nu mai înțeleg nimic.

 

Mulțumesc.

 


Buna!

 

Iti multumim frumos pentru feedback-ul acordat. Il vom avea in vedere! Pentru verificarea contului ne poti contacta prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm.

 

Multumesc!