Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
ZZ
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-03-2014
0

Transfer responsabilitate

Buna ziua,

 

Am doua abonamente, unul de voce, unul de date, iar de o luna ma tot chinui sa le transfer pe firma mea, dar in magazine mi se spune ca nu se poate transfera cel de date, iar la *222 doi reprezentanti mi-au zis ca se poate. Am mers la alt magazin, le-am spus ca la rel clienti au zis ca se poate, dar si cei de acolo au zis ca nu se poate.

 

Am luat o tableta cu internet tab online, dar nu mi s-a trimis niciun contract, n-am semnat nimic, pe ce baza s-a facut abonamentul respectiv?

 

Alta problema a mea ar mai fi, ca pe site-ul dvs scrie ca am semnal (acoperire de voce/GPRS in teren deschis si acoperire de date pana la 7.2 MBps in teren deschis), dar fiind acolo 2 zile n-am avut nici macar un pic de semnal, a trebuit sa plec in cel mai apropiat oras ca sa pot folosi internetul sau sa efectuez un apel. Am sesizat la *222 problema, acolo mi s-a zis ca mi se trimite un nr de inregistrare in SMS si voi fi sunata, dar desigur, pana acum nu s-a intamplat nimic.

 

Solicitarea mea este: ori se solutioneaza transferul de responsabilitate si trec abonamentele pe firma, ori reziliem contractul, deoarece m-am saturat sa tot fiu trimisa de la magazin la magazin fara sa mi se rezolve cererile si pe langa asta nici sa nu pot folosi serviciile pentru care platesc.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Transfer responsabilitate

Salut, ZZ!

 

Am sa te rog sa imi oferi printr-un mesaj privat numele firmei, CUI-ul acesteia, numarul abonamentului de date si cel mai apropiat magazin de tine.

Voi lua legatura cu colegii mei pentru ca atunci cand vei mai merge data viitoare la magazin, sa poti face transferul acestuia pe persoana juridica, fiindca acest lucru este posibil.

Multumesc,
Tudor 

Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Transfer responsabilitate

Buna, ZZ!

 

Am luat legatura cu toti colegii in masura sa ne ajute cu aceasta solicitare si am fost informat de faptul ca transferul de responsabilitate se poate efectua, insa in anumite conditii.

 

Pentru ca la persoane juridice nu exista in contract notiunea de rata in factura, la transfer, acestea trebuiesc platite integral, adica valoarea ratei inmultita cu numarul de luni ramase in avans. Vei mai plati astfel pe persoana juridica doar valoarea abonamentului de date.

 

Iti recomand sa te deplasezi si in magazinul din Diaconu Coresi, unde sa discuti cu persoana dedicata persoanelor juridice de acolo.

 

Cat despre solicitarea de verificare semnal, iti voi trimite mai multe informatii prin mesaj privat.

Multumesc,
Tudor

Vodafone