Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎21-12-2017
0

Utilizator gresit alocat ca PJ in loc de PF

Buna ziua,

Cred ca s-a produs o incurcatura la abonamentul pe care l-am contractat cu dvs, in sensul ca sunt inregistrat ca Pers Juridica, in loc de Pers Fizica, sub contractul POS/18647237 din 15.12.2017.

Aceasta deoarece, atunci cand utilizez aplicatia 4GTV+, dupa ce ma conectez cu nr meu de telefon (care e in curs de portare), si selectez pt vizualizare un film, primesc mesajul "Serviciul este disponibil clientilor persoane fizice".

Va rog sa remediati aceasta problema sau sa imi comunicati mie daca trebuie sa fac ceva in cadrul abonamentului meu.

Cu multumiri!

 

Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: Utilizator gresit alocat ca PJ in loc de PF

Buna,

Numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.


Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

 

Sarbatori fericite!

Flavius

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎21-12-2017
0

Re: Utilizator gresit alocat ca PJ in loc de PF

In cazul acesta, va rog sa stergeti dvs mesajul meu.

Multumesc

PS - portarea nici pana astazi nu s-a putut realiza!