Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎10-11-2012
0

Vodafone mereu (NE)surprizator...

[ Editat ]

O simpla operatie de transfer de la abonament la cartela pentru tehnicienii priceputi de la Vodafone dureaza 48 de ore.

 

Azi dimineata am observat cu stupoare ca telefonul meu nu mai are retea. Stiind ca azi se face trecerea de la abonament la cartela am asteptat 30min pentru a vedea daca ceva se schimba, am oprit si repornit si telefonul in speranta ca se va reinregistra in retea. Nimic nu a ajutat. Tot fara retea.

Am facut rost de o alt telefon cu cartela Vodafone si am sunat la Relatii Clienti. Fatuca de la capatul celalalt a verificat, a mai intrebat alte detalii (daca cumva m-as porta in alta retea, daca numarul de pe care sun este cel cu probleme Emoticon fericit), si altele.. ) dupa care a luat legatura cu tehnicienii vestiti ai Vodafone. Dupa 5 minute de asteptare raspunsul a fost sec: Exista o problema si ea NU poate fi rezolvata decat LUNI. Adica trebuie sa astept 48 de ore pentru o simpla operatiune de transfer...

 

Si se mai intreaba care sunt motivele pentru care renuntati la abonamentul Vodafone... 

 

Ar fi cateva:

- oferte jalnice (abonat de mai bine de 10 ani). Daca vrei o oferta mai buna trebuie sa suni. Cu toate ca ai cont myVodafone ofertele speciale pentru abonatii vechi nu pot fi gasite pe site - este foarte greu sa faci astfel de lucru in acest deceniu... Trebuie doar sa suni si te milogesti de un consultant sa-ti faca o oferta serioasa. Asa ceva eu nu o sa fac. Ei sunt (sau ar trebui sa fie) cei interesati ca orice client al lor sa fie multumit. Vodafone-ul din alte parti ale continentului fac oferte periodice abonatiilor. Inainte de expirarea abonamentului cu 2-3 luni trimit oferte foarte atragatoare. Aici a fost o tentativa acum 2-3 ani... apoi nimic. 

- amatorism: tehnicieni (probabil platiti cu nasturi) care habar nu au cum sa faca anumite transferuri. Nu este prima oara cand se intampla aceste lucruri. Lucruri care teoretic sunt foarte usoare pentru cei de la Vodafone sunt ecuatii cu integrale si derivate (cand ei nu stiu a rezolva nici o ecuatie de gradul II).

- site-ul Vodafone: link-uri catre pagini care nu exista, informatii false, oferte pentru tablete care sunt numite telefoane (exemplu internetul pentru tablete). Nu te poti baza pe acest site. Nici daca suni nu primesti intotdeauna informatii corecte.

- operatorii call-centre: prefera sa spuna ca nu se poate, sau dureaza N zile pana o sa fie rezolvata problema dvs. Daca insisti majoritatea problemelor se rezolva in 5 minute. Desigur daca operatorul este batut in cap (si se crede atot stiutor), problemele se rezolva doar cu ajutorul ANPC / OPC. Am si astfel de experiente. Mai mult ca sigur si acesti operatori sunt platiti in nasturi si nu isi prea dau interesul...

 

Am fost sunat de cateva ori si mi s-au facut oferte peste oferta in speranta ca voi ramane abonat. Aceste oferte au venit mult, mult prea TARZIU. Odata decizia luata nu exista cale de intoarcere. Ei cred ca toti suntem niste indivizi fara minte si principii care daca primeste un zaharel e in stare sa linga si in c**. Sunt convins ca le merge acesta stratagema cu unii clienti... 

 

Ma gandesc foarte serios sa schimb reteaua. Desigur ca si in alte retele o sa am parte de asemenea specimene si de probleme similare. Am ajuns sa ma multumesc doar cu o oferta buna de abonament (care include si un telefon la pret subventionat)...  Oamenii platiti in nasturi nu o sa-si dea niciodata interesul pentru a face o treaba buna la locul de munca. "Las' ca merge si asa" este refrenul preferat al angajatiilor.

 

 

PS: Problema cu transferul numarului s-a rezolvat in 5 minute si nu in 2 zile cu ar fi sugerat operatorul / tehnicianul. Intotdeauna se poate, trebuie numai sa-ti doresti acest lucru. Desigur toate aceste lucruri nu s-ar fi rezolvat daca nu as fi insistat. Daca esti un client de bunavointa esti calcat in picioare. Cateodata trebuie sa vorbesti putin mai raspicat (eventual urat) pentru a fi luat in considerare.

 

O zi buna va doresc.

Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎10-11-2012
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

MyVodafone › Acces restrictionat


Interesant. Foarte interesant!
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Salutare!

 

Cateva din punctele amintite de tine pot fi completate pentru a fi intelese mai usor si de ceilalti useri. Se pot explica  anumite proceduri din punct de vedere intern pe care, spre exemplu tu sau orice alt user nu ar avea de unde sa le cunoasca. 

 

Dar o astfel de discutie nu ar aduce nimic productiv. 

Asadar, spune-mi daca exista vreo situatie concreta cu care te-as putea ajuta sau daca aceasta postare a fost scrisa doar din dorinta de a-ti expune parerea despre interactiunea cu Vodafone si serviciile sale. 

 

Claudiu

Highlighted
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎15-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Claudiu chiar sunt curios cum se explica situatia domnului. Adica initial nu s-a putut dar dupa insistente si amenintari cu opc s-a rezolvat in 5 minute. Nu era mai simplu sa ii spuna ca il ajuta cu cea mai mare placere si sa rezolve problema? Chiar as dori sa ne explici si noua cum sta treaba... si concret, nu prin lucruri generale.
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Salut,

 

Legat de situatia pe care o aduci in discutie, nu pot raspunde decat la mod general, fara sa stiu care este situatia userului cu exactitate. 

 

Sunt numeroase situatii in care este nevoie de interventia altor departamente decat cel din care operatorii *222 fac parte. Aceste departamente au un termen de rezolvare agreat (X zile lucratoare/ nelucratoare), astfel incat sa fie in regula (sau sa-i spunem acceptabil) pentru ambele parti. Exista desigur, si sanse ca departamentul in cauza sa nu lucreze in week-end. 

In majoritatea situatiilor insa (cu parere de rau spun asta), aceste termene nu sunt intelese si sunt traduse ca: superficialitate a operatorului, nestiinsta, etc, lucruri pe care nu le consider tocmai normale. 

 

Nu neg faptul ca pot aparea si situatii inverse, in care din anumite motive ajungem la neplaceri si erori pe care nu ni le dorim (este cat se poate de logic si de inteles ca nici compania Vodafone nu doreste astfel de erori, tinand cont ca ar pierde mult mai mult prin repararea lor decat prin evitarea acestora); insa sunt de parere ca daca reusim sa pastram o discutie adecvata, orice situatie se poate rezolva. Daca sunt insa trase concluzii gresite doar pentru faptul ca exista principii nu intotdeauna corecte, este normal sa ajungem la neplaceri, reclamatii, etc. 

 

Multumesc,

Claudiu

Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

[ Editat ]

Acces restrictionat la MyVodafone credeam ca spune multe lucruri. Fiecare citeste ceea ce vrea si ajuta in limita posibilitatiilor.

 

Dupa ce am asteptat ca cineva sa citeasca si sa ma ajute am sunat la *222 sa-mi stearga contul MyVodafone fiind inutilizabil dupa trecerea la cartela. Desigur (conform experientelor anterioare) problema nu s-a rezolvat in totalitate.

 

Ca fapt divers:

Numele de utilizator de pe forumul Vodafone anterior folosit inca exista (la fel si adresa de email) chiar daca contul de MyVodafone asociat a fost sters. Dupa ce mi-am creat alt cont MyVodafone nu am putut sa folosesc nici numele de utilizator nici adresa mea de email (ele fiind utilizate inca). 

 

 

@Claudiu:

As fi curios cum ai putea explica faptul ca la o simpla migrare de la abonament ar fi trebuit sa astept 48 ore. Foarte curios de acele detalii care tin de bucatarie interna Vodafone de care amintesti fara insa a da detalii.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Buna dimineata LV_23!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Ai un mesaj privat de la mine. Daca doresti sa incercam sa rezolvam aceste situatii, astept raspunsul tau. Nu ne dorim sa ramana asa lucrurile sau sa ramai cu aceasta impresie despre noi.

 

O zi frumoasa!

Irina

Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Multumesc pentru oferta. Nu imi doresc niciun tratament special. Nu vreau sa obtin nicio oferta speciala. Am vrut sa aduc la cunostinta membrilor acestui forum ultimile mele intamplari cu tehnicienii/operatorii de aici. Poate o sa se rezolve ceva. Imi place sa cred ca cineva citeste cu atentie aceste mesaje cu atentie si le promoveaza catre cei in masura sa ia decizii. 

Dupa ce am scris acel mesaj (primul din acest topic) am observat ca nici macar contul de MyVodafone nu functioneaza. Ceva se reparase dar doar partial... Am avut parte de foarte multe evenimente neplacute pe care deseori l-am trecut cu vederea. Numai ca ele se cam tot repeta... In fine.

 

Eram doar curios cum se putea explica aceea perioada de 48 de ore pentru un simplu transfer care ulterior s-a realizat in 5 minute (fara nicio exagerare) - dupa 5 minute semnalul a revenit fara nicio interventie din partea mea asupra telefonului.

 

Cum s-ar simti colegul tau in urmatoare situatie ipotetica: Ajunge sambata dimineata in vama si afla ca vamesii nu lucreaza decat de luni pana vineri (eventual de la 10:00 la 23:00).

Ar fi tot asa de intelegator cu termenele (si eventual perioada de lucru) a vamesilor?

(desigur ne poate singur impartasi sentimentele in acest caz ipotetic) 

 

Nu am nicio legatura cu vamesii. Voiam doar sa subliniez doar ca sunt anumite servicii pe care te astepti sa le ai disponibile in orice moment si nu doar in timpul programului de lucru (luni-vineri).

De telefonie ai nevoie 24 ore din 24... nu doar in timpul saptamanii.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Buna LV_23,

 

Inteleg mesajul pe care vrei sa il transmiti si te asigur de faptul ca sugestiile tale si acest feedback au fost trimise celor in masura sa le primeasca. Ceea ce doresc sa subliniez este faptul ca ne pare foarte rau pentru situatia intampinata si nu a fost vorba de rea intentie sau lipsa dorintei de a te ajuta. 

 

Daca doresti asistenta, imi poti lasa oricand mesaj privat si voi face tot posibilul sa rezolvam impreuna toate situatiile aparute.

O zi frumoasa!

Irina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Subscriu la cele mentionate de userul LV23.

Am trecut prin multe situatii asemanatoare cand foloseam serviciile Vodafone. 

Acum am un abonament mic pentru a putea pastra numarul de telefon si nimic mai mult.

 

Operatorii de la *222 si cei din magazine se pierd cu firea daca observa ca exista o perioada contractuala. Nimeni din Vodafone nu te mai asculta, nu mai exista flexibilitate, nimeni nu verifica contractul. Chiar si pastrarea numarului de telefon este ceva imposibil din punct de vedere tehnic.

 

Dupa aproape 4 ani ma las pacalit de ofertele de pe site legate de internet si tablete si ma gandesc in prostia mea sa sun la Vodafone sa gasesc o intrebuintare pentru acel numar pe care il tin degeaba momentan si sa transform abonamentul in abonament de date cu achizitie tableta.

 

Raspunsul Vodafone si de aceasta data ? Nu se poate ! Sunteti in perioada contractuala Emoticon fericit. Nu puteti face altceva decat sa platiti abonamentul pana la sfarsit sau sa achitati justa despagubire pentru incetarea contractului inainte de termen. Eu nu am inteles ce este asa just la aceasta despagubire ? Abonament reinnoit prin telefon ... nu am cumparat nici un telefon sau tableta la reinnoire ... nu nimic. De ce sa platesc “despagubiri” ?

 

In acelas timp primesc si o noua oferta: Achizitionati un abonament de internet si va dam un numar nou! Si in acelas timp platiti degeaba si acel abonament. Emoticon fericit

 

Cel mai interesant este ca eu initial am incercat sa transform abonamentul intr-un abonament de valoare mai mare, pe o perioada mai lunga si in acelas timp sa achizitionez o tableta dar in urma discutiilor cu operatorii *222 si in magazinul Vodafone sunt decis sa renunt si la abonamentul pe care il platesc in prezent si nu il folosesc.