Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Buna Alex80 si bine ai venit pe forum!


Imi pare rau de nemultumirea ta.
Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon si mai multe detalii pentru a te putea ajuta cu aceasta situatie.


Multumesc,
Alina

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-03-2013

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Buna Alina-Elena,

 

Cu ce m-ai ajutat ?

 

Chiar nu as vrea sa creada cineva ca s-a rezolvat ceva in privat.

 

Alex

rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

S-ar parea ca sunt foarte multi clienti la fel de nemultumiti ca mine, care sunt deranjati de lipsa de flexibilitate si de lipsa dorintei de a coopera a angajatilor Vodafone. Desi par bine intentionati,  din cate se poate observa pe acest forum si pe altele, nu ajuta la gasirea unei solutii pentru client ci doar se straduiesc sa-i dea cu var. 

 

LV23 are perfecta dreptate cand spune ca orice urma de interes sau intelegere din partea companiei si a reprezentantilor dispare atunci cand este un contract semnat.

 

Alex80 iti multumesc ca ai avut grija sa ne informezi si pe noi de faptul ca nu s-a rezolvat nimic. Sunt convins ca asa se intampla in cele mai multe cazuri, dar utilizatorii uita sa mentioneze public lipsa de solutii. Astfel ceilalti cititori sau membri din comunitate considera ca acea problema a fost rezolvata in cadru privat, ceea ce NU ESTE ADEVARAT.

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Salut Alex80,

 

Imi pare rau pentru situatia creata. Alina, momentan nu se afla la serviciu. Va reveni la tine cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

 

Multumesc,

Cristina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

[ Editat ]

Buna Cristina_M,

 

Ce ar trebui sa inteleg ?

Ai uitat sa o rogi pe Alina-Elena sa revina cu un raspuns sau inca nu ma incadrez in cel mai scurt timp posibil ?

 

Vad ca are posturi pe forum incepand cu ‎07-04-2013 10:42 AM

https://forum.vodafone.ro/t5/Abonamente/Teapa-la-prezentarea-unei-oferte/td-p/78808

 

Multumesc

Alex

Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Inteligenta angajatiilor Vodafone da roade din nou...

 

Desi au avut timp aproape o luna sa faca tranzitia de la abonament la cartela  iar ultima factura ar fi trebuit sa fie ultima factura... acest lucru nu s-a intamplat.

 

Zilele astea am mai primit o factura de la Vodafone Emoticon fericit

 

Bine ca nu mai trebuie sa platesc eu ceva ci ei de data asta. Chiar nu inteleg de ce aceste ajustari nu au fost facute pe factura precedenta. Odata facuta cererea de reziliere nu a mai fost nicio cerere care sa genereze costuri suplimentare. Deci au avut tot timpul din lume sa faca un calcul FINAL si totusi nu au facut-o!

Cine ne poate dezvalui detalii din "inteligenta" Vodafone?

 

Eu am platit ultima factura (presupusa ultima) iar acum trebuie sa primesc bani de la ei. Cum voi primi acesti bani?

Sau ii pastreaza in contul meu ? Emoticon fericit

 

factura_VDF_dupa_expirare_contract.png

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Salut LV_23,

 

Ajustarile nu au fost facute pe factura precedenta intrucat la data emiterii ei, abonamentul figura inca activ in reteaua Vodafone asadar a fost perceputa taxa lui pentru 1 luna intreaga.

 

Ultima factura pe care ai primit-o contine aceasta regularizare: ti se inapoiaza taxa de abonament perceputa in plus in penultima factura si eventualul cost suplimentar pe care l-ai inregistrat in luna din urma.

 

Se poate returna valoarea in urmatoarele moduri:

- transfer in cont bancar;

- direct la casieriile din cadrul reprezentantelor Vodafone.

 

Te rog sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon si in care sa imi spui care este metoda prin care doresti inapoierea banilor astfel incat sa te pot informa cum facem mai departe.

 

Multumesc,

Cristina

Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Salut Cristina,

 

Asa se intampla cand nu stie mana dreapta de ce face stanga....

E chiar asa greu de implementat un sistem care sa funtioneze cum trebuie?

 

Data la care se facea trecerea de la abonament la cartela era binecunoscuta (si inregistrata in sistem) cu mai bine de o luna inainte. Stiindu-se aceste lucruri este foarte usor a se implementa un sistem care sa calculeze exact cat este de plata in timp real si nu dupa luni de zile. Desigur aici mai trebuie VOINTA din partea celor de la Vodafone ca lucrurile sa se desfasoare cum trebuie. Pentru ca ati folosit banii necuveniti timp de o luna de zile trebuie sa platiti si dobanda - adica exact cum un client care nu si-a platit factura un numar de zile plateste. E de bun simt.

 

Te rog sa transmiti feedback-ul meu departamentului care nu a avut in vedere acesta situatie jenanta in anul 2013.

 

Sunt tot felul de magarii la Vodafone. Aceste lucruri marunte enerveaza cel mai mult. Lucruri facute fara cap. Mai angajati si voi oameni capabili acolo.

 

Si ca sa parafrazez ceea ce scrie pe factura VDF "Credem în mai bine... credem în puterea exemplului pozitiv."

Dar acesta nu este un exemplu pozitiv!

 

Va rog sa tineti cont de aceste lucruri. Astept banii + dobanda aferenta a imi fi convertiti in credit pe cartela. Numarul de telefon ti l-am trimis prin mesaj privat.

 

Probabil ar fi de bun simt sa fac si o plangere la ANPC/OPC pentru aceste practici. Sunt ferm convins ca va veti alege cu o sanctiune.

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...

Buna LV_23,


Iti multumim pentru timpul adresarii acestui feedback. Te asigur ca acesta a fost transmis catre departamentul implicat.
Colega mea Cristina a preluat mesajul  si solicitarea ta si se ocupa de finalizarea acesteia.


O seara placuta iti doresc!
Alina

Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013
0

Re: Vodafone mereu (NE)surprizator...


@Alina-Elena a scris:

Colega mea Cristina a preluat mesajul  si solicitarea ta si se ocupa de finalizarea acesteia.


Asta presupun ca e de complezenta deoarece colega ta nu s-a mai conectat de la ora 16:54. Cu siguranta inca nici nu a citit mesajul pe care i l-am trimis.

 

vdf_CM_offline.png

 

In alta ordine de idei, am sunat la *222 relatii clienti. Mi s-a facut transferul in credit pe cartela VDF dar la o valoare mai mica: 4.25 euro - VDF trebuia sa-mi restituie 4.43 euro fara TVA si fara dobanda. Normal cursul EURO - LEU a scazut de la emiterea facturii* - asta ar insemna ca ar trebui sa primesc mai mult decat 4.43 euro. In schimb eu am primit mai putin. Clar matematica nu este un punct forte al celor de la Vodafone. Ma intreb daca chiar au un punct forte cei de la VDF..

 

* cursul valutar Vodafone in data 08.04.2013 a fost 4,4211 Lei/EUR