Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

[ Editat ]

  Salutare!

  Forumul este integrat cu site-ul www.vodafone.ro, adica headerul si footer-ul sunt preluate din site.Insa utilizarea acestora(atat pe site cat si pe forum) este o experienta diferita.

   Recomand accesarea Termeni legali din footerul paginii de pe  www.vodafone.ro.Desi este integrat  in forum, accesarea link-ului din footerul unei pagini de forum,are un rezultat "steril".Si nu e singurul link.

 

  Ionut


Vodafone
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Pai de aceea cer o copie pt ca, contractul a fost semnat in 2006 sau 2007, cred ca vodafone a modificat abuziv clauzele fara informarea clientilor, stiam ca toate beneficiile se mostenesc

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Salut,

 

Te rog sa urmezi pasii oferiti de Cristina. 

Scopul link-ului din cadrul site-ului oficial este de informare, exact pentru situatiile in care clientii nu au reusit sa pastreze un contract semnat, inca activ. 

 

Orice modificare de clauza contractuala iti este adusa la cunostinta doar daca este cazul, in timpul prelungirilor urmatoare ale actului initial. 

 

Claudiu

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Cum fac sa vad facturile pe ultimii 5ani

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Buna florinxxxl,

 

 

Cu ajutorul contului de MyVodafone poti vizualiza facturile pe ultimele sase luni. Daca doresti te putem ajuta, cu reemiterea facturilor din ultimul an si jumatate ( doar la acestea mai avem acces din punct de vedere tehnic ).

 

 

Multumesc,

Roberta

Highlighted
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

[ Editat ]

...si asta contra cost: 0.8 euro (fara TVA),pentru orice factura emisa.

 

 

"Sunt pastrate facturile, inclusiv cu detalierea apelurilor, cu o vechime de pana la 18 luni. Ti le putem reemite cu o taxa de 0.8 euro fara TVA, pentru fiecare numar din factura pentru o luna si pentru cate luni vrei tu, adica daca ai 2 numere si doresti detalierea pentru amandoua, pentru o perioada de 3 luni, te vom tarifa cu 4.8 euro fara TVA."

 

   Tudor


Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎12-05-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

[ Editat ]

Termenul de denuntare al unui contract este clar (30 zile) si este ok din punctul meu de vedere. Insa, daca se poate, as dori ca un moderator sa explice cum trebuie procedat si cum se poate comunica acesta denuntare a contractului.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Salut,

 

Pentru a anunta rezilierea unui contract de internet sau voce, titularul trebuie sa contacteze orice reprezentant al companiei Vodafone: operatorii *222, personalul din orice magazin Vodafone, moderatori ai forumurilor.

Cererea este inregistrata intr-o baza de date care ajunge intr-un departament care se ocupa de astfel de cazuri. Titularul va lasa un numar de contact, iar un reprezentant din acest departament va apela titularul de contract pentru finalizarea cererii intr-un timp mentionat (spre exemplu, in aceasta perioada, timpul de asteptare este de aproximativ 4 zile lucratoare).

Indiferent de data in care reprezentantul Vodafone va apela clientul, cele 30 de zile se vor lua in considerare din momentul in care titularul a cerut acest lucru.

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎12-05-2012

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

Multumesc mult pentru raspus.

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Vreau sa trec de la ab la cartela, la *222 nu pot sa vb cu un operator uman

[ Editat ]

Alea 30 de zile au o istorie. Culmea, initial a fost o idee buna. Abonamentele, desi denumite post-paid, sunt platite in avans, doar costurile suplimentare fiind cu adevarat post-paid. Cele 30 de zile au fost inventate pentru ca operatorii sa nu fie nevoiti sa dea banii inapoi. Legal, termenul de raspuns la o cerere/notificare/sesizare/plangere este de 30 de zile calendaristice. Si in cazul rezilierilor, au grija sa raspunda cat mai aproape de final, plus inca cele 30 din contract, fortandu-te sa ramai abonatul lor 1-2 luni in plus.
In prezent, cea mai rapida care de a rezilia este portarea. Termenul legal e 3 zile lucratoare(plus ziua in care depui cererea de portare). Odata cu finalizarea portarii, conform legii portabilitatii, orice contract se incheie. Astfel, eviti cele 30 zile din contracte, stiu fiind ca legile sunt mai presus de contracte. Daca vrei sa ramai totusi in reteaua Vodafone, te porti porta inapoi.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.