Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

abonament expirat

Buna ziua,

 

Cum pot afla daca Vodafone a primit emailul de la mine?

 

 

Am un abonament Business Platinum, abonamentul a expirat, iar telefonic nu reusesc sa ajung la un consens cu  reprezentantul Vodafone cu privire la o noua oferta pentru abonament, eu doresc sa achizitionez si doua telefoane iPhone pe noile abonamente Top Plus cand semnez noul contract iar Vodafone spune ca nu am dreptul la al doilea telefon cu toate ca noile abonamente ar costa in total peste 200 euro/luna, deci aproximativ 5000 euro doar abonamentul pentru urmatorii 2 ani. 

 

Am trimis un email acum cateva zile dar nu am primit un raspuns de la Vodafone. 

 

Chiar pe nimeni de la Vodafone nu il intereseaza daca pierde un client care doar in ultimele 6 luni a platit 2500 euro?macar din bun simt sa primesc un email, sa stiu sa solicit o oferta de la Orange.

 

Va multumesc,

 

 

 

P.S. Pe websiteul Vodafone abonamentele costa 229 euro iar telefonic eu am primit aceeasi oferta pentru 270 euro. Cred ca nu este nevoie sa spun mai multe...

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: abonament expirat

Salut,

 

Imi poti spune cand ai trimis e-mail-ul si daca acesta a fost dat prin formularul de asistenta? Daca nu, te rog sa-mi comunici adresa la care ai trimis acest e-mail. 

In acelasi timp, m-ar ajuta si unul din numerele de pe cont si te voi ajuta cu aceasta situatie. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Re: abonament expirat

[ Editat ]

Ti-am trimis un mesaj privat cu numarul de telefon, persoana de contact si societatea.

 

De asemenea in mesaj am pus un copy/paste cu ce continea emailul. Pot sa dau si mai multe detalii daca este nevoie.

Nu imi doresc sa plec de la Vodafone dar nici nu accept sa primesc oferte mai scumpe decat ce apare pe websiteul Vodafone, si nici nu accept sa nu pot lua al doilea telefon din moment ce optez pentru 2 abonamente TOP PLUS, plus 6 numere pe abonament START, chiar daca pana acum era un singur abonament. 

 

 

Iti multumesc,

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Abonament expirat

Bună ziua,

 

Și abonamentul meu a expirat. Când am rugat consultantul Vodafone  să îmi treacă numărul de pe abonament pe cartela sau să îmi facă o altă ofertă, m-a dus cu vorba. Apoi am dat mail, am sunat de vreo două ori la ei, și nu am primit niciun răspuns deși a trecut mai mult de o săptămână. Azi am sunat din nou. Ideea este că după 10 ani în care am plătit luni de-a rândul mai mult de 1 milion factura, acum ei încearcă să mă jecmănească trăgând cât mai mult de timp. Lipsa de respect a companiei mă face să renunț cu totul la a mai fi client Vodafone. Aș dori dacă mă puteți ajuta să îmi spuneți care ar fi procedura de portare a numărului în rețeua Cosmote. Mulțumesc.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Abonament expirat

Buna mariam02 si bine ai venit pe forum!

 

Te pot ajuta eu cu aceasta solicitare. Te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon pentru a putea face verificarile necesare.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Abonament expirat

Pentru a te porta in alta retea te prezinti la o reprezentanta a firmei respective cu ultima factura, buletinul si alte acte cerute de firma respectiva in functie de tipul portarii (catre abonament sau prepay). Daca treci la abonament este posibil sa ceara si o garantie.
Cred, totusi, ca vei obtine un raspuns de la Vodafone care sa te convinga sa ramai aici
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Re: Abonament expirat

[ Editat ]

Sirtius, Claudiu mi-a raspuns ieri printr-un mesaj privat ca a primit confirmarea ca solicitarea a fost preluata de catre  un specialist de cont, dar inca nu am primit un email din partea Vodafone.

Am solicitat un raspuns prin email ca sa nu mai reiau discutia de la inceput la telefon de fiecare data cand ma apeleaza cineva de la Vodafone.

 

 

Si cand te gandesti ca nu cer decat sa am dreptul la al doilea telefon (pentru ca pana acum am avut 1 abonament de grup dar acum  semnez pentru 2 abonamente Top Plus + 6 Start blocate doar in grup) si solicit o reducere din valoarea abonamentului.

 

 

Din cate am inteles, problema pentru Vodafone este ca am cumparat pe al doilea numar un telefon foarte ieftin pentru un angajat, dar daca ei stiu putina matematica atunci din cei peste 5000 euro cat costa doar abonamentul pentru urmatorii 2 ani acel telefon foarte ieftin se amortizeaza de n ori.

 

Pentru ca abonamentul a expirat eu acum platesc cu aproximativ 60 euro in plus pe luna, acum nu mai beneficiez de fosta oferta.

Cand am semnat pentru fostul contract din abonamentul de 95 euro am primit lunar o reducere de 60 euro.... pentru ca Vodafone stia ca eu consum foarte mult peste abonament.

 

 

Acum cu noua oferta primita saptamana trecuta pe email la un abonament de 229 euro am primit o reducere de doar 20 euro, iar inainte de email telefonic am primit o oferta  de 270 euro Emoticon fericit)  deci cu mult mai scump decat ce apare pe websiteul Vodafone unde totalul este de 229 euro.

 

 

Ma gandesc ca specialistul de cont vede ca doar ultima factura a fost de aproximativ 620 euro... 

 

Astazi am fost contactata si de catre un reprezentant Orange si urmeaza sa revina cu o oferta personalizata, poate au norocum cei de la Vodafone ca sa primesc oferta Orange inaintea raspunsului Vodafone.

Apropo, reprezentantul Orange a spus ca asa cum cei de la Vodafone cunosc clauzele din contractele Orange la fel cunosc si cei de la Orange ce clauze contin contractele Vodafone. 

 

 

 

UPDATE:   Am primit oferta pe email: acelasi tarif/abonament ca si pe websiteul Vodafone, nu am primit un discount, nu am dreptul la al doilea iPhone. Oferta are o valoare mai mica pentru ca au fost propuse 1 abonament TOP PLUS si 1 abonament AVANSAT PLUS ROAMING in loc de al doilea TOP PLUS, dar nu am primit un discount, nimic nou.

 

Am si eu o intrebare pentru oricare binevoitor ce lucreaza la Vodafone, regulile nu se pot incalca pentru o clienta ce plateste 4-5000 euro doar abonament pentru urmatorii 2 ani? Adica pentru ca eu am cumparat o troaca de Nokia acum cateva luni, Vodafone nu poate face o exceptie?

 

Specialistul de cont a scris in email ca daca vreau sa portez restul numerelor trebuie sa platesc 150 euro/numar, dar , las numerele pe abonamente START de cate 3 euro/luna  pentru ca oricum acele numere erau blocate doar in grup, pentru inca 10 luni iar pe urma pot sa portez si restul numerelor gratis, iar vodafone pierde un client ce ii platea mii de euro pe an. Intre timp a aparut factura pentru 27/11/2012 -  aproximativ 550 euro.

 

Am transmis inapoi un email consultantului de cont, dar dupa cum merg lucrurile in curand o sa fiu clienta Orange.