Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎07-11-2016
Soluţie acceptată

clarificare abonament

Buna ziua

 

Sunt dezamagit de modul de solutionare a unei probleme create de un consultant al companiei d-voastra. Va rog ca prin intermediul dumneavoastra sa analizati si sa redirectionati atasamentul catre o persoana care poate remedia eroarea (vreau sa cred ca a fost eroare si nu altceva) si sa primesc si eu un raspuns corect si pertinent din partea unui adevarat profesionist.

Va mutumesc anticipat pentru intelegere. florin p

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎18-05-2012
0

Re: clarificare abonament

Pai asta se poate intampla daca nu accepti oferta lor minunata. Cum nu vrei un abonament mai scump? Pai se poate? Nu vrei, facem intr-un fel sa scoatem totusi ceva de la tine. Bine ca n-au propus ceva la 100€. Nu suntem la inceputurile operatorului Connex. Atunci am inteles costurile si ofertele. Astazi cand telefonia mobila este ceva banal...sa folosesti mobilul este ca si cum ai cumpara hartie igienica. Operatorii cumva vor sa devina ceea ce sterge acea hartie.
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-09-2016
0

Re: clarificare abonament

Pe data de 11.12.2017, am fost sunat de la Vodafone pentru a mi se oferi, pentru fidelizare, un pachet mai bun la abonamentele mele, fara a se modifica pretul acestuia. Am intrebat de mai multe ori daca se modifica pretul abonamentelor (am doua) si mi s-a raspuns ca nu si ca este vorba de o recompensa pentru un client fidel. Surpriza a fost cand am primit pe mail noile contracte si am observat ca fiecare abonament creste la pret cu un euro. Nu  am confirmat noile contracte si am sunat la *222 pentru a nu se modifica nimic din contractele avute initial. Nu cred ca este normal sa spui ca nu se modifica pretul, ca apoi sa faci modificari de tarif. Sper ca macar acum sa fie seriosi si sa-mi lase abonamentele asa cum sunt.

Moderator
Postări: 432
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: clarificare abonament

Buna tuturor,

Florin, cu privire la aceasta situatie, am observat ca intre timp ai luat legatura cu colegii mei care ti-ai oferit o reducere pentru perioada in care ai avut activ abonamentul de tip RED si, de asemenea, te-au ajutat cu revenirea la abonamentul de tip SMART.

Cristi, pe langa acea crestere, nu era mentionata si o reducere? Nu se scadea in acest fel valoarea abonamentului precum mentionau colegii mei? Ai incercat sa iei legatura cu noi cu privire la aceasta situatie? Z

In cazul in care nu, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Sarbatori fericite tuturor,
Madalina
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎15-02-2012
0

Re: clarificare abonament

[ Editat ]

Incerc sa iau legatura cu un operator dar "Andreea" imi tot da "de ales".

 

Referitor la un cost suplimentar de 7.25 euro si nu stiu ce reprezinta....

Mai ai 54.9MB din 100MB/0.81EUR

Pachete 100MB/0.81EUR folosite:9

 

Multumesc !

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎15-02-2012
0

Re: clarificare abonament

Tot eu imi raspund....se pare ca aveam roamingul pe zi activat si chiar daca mai aveam ceva GB...foloseam roaming,... well l-am scos dupa ce mi-a halit 7.25 euro, sper sa nu mai am probleme de genul.... 

 

 

SPER ca cineva sa raspunda ca din cauza asta sunteti o armata de oameni angajati :/ 

Moderator
Postări: 432
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: clarificare abonament

Buna, 

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Multumesc,

Madalina