Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎13-03-2012
0

comportament abuziv

Stimati angajati ai Vodafone,

 

Este a doua oara in ultima luna cand ma trezesc ca imi suspendati un abonament deoarece aveti erori la implementarea diverselor planuri tarifare, sau alte motive tehnice care imi scapa si personal nu ma intereseaza, dar din pacate ma afecteaza.

 

Se pare ca luati banii clientilor (in avans) dar nu oferiti servicii. Cu atata tehnologie, imi este greu sa cred ca nu puteti implementa o rutina care sa verifice starea unui abonament dupa ce realizati o modificare. Iar in cazul meu, Vodafone a realizat 2 modificari desi eu am spus de la bun inceput, sa nu fie modificat nimic.

 

Revenind, doresc sa fiu apelat de un consultant Vodafone de urgenta, pe numarul aferent acestui profi, doresc sa imi reactivati de urgenta abonamentul pe care eu il platesc si dumneavoastra va incapatanati sa il dezactivati in mod constant.

 

Despre calitatea serviciilor, nu mai am ce comenta pe viitor, cererea de portare catre Orange a fost deja realizata. Pana atunci insa, doresc sa beneficiez de serviciile pe care le-am platit si pe care ar trebui sa le asigurati, inca.