Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

consultant Vodafone

am un contract care expira in decembrie. am cerut prelungirea abonamentului, si am fost sunat de o d-ra f repede.  nu puteam vb momentan asa ca am rugat-o sa ma sune cand poate. a spus ca ma suna a doua zi... a sunat dupa vreo saptamana. la interpelarea mea cum ca nu la data respectiva trebuia sa ma sune, mi-a raspuns ca a avut un deces in familie. ok, am zis, condoleante, mi-a parut rau ca am pomenit de asa ceva. eram la volan, in trafic, asa ca am rugat-o sa sune iarasi a doua zi. faza s-a repetat.... am fost sunat iarasi peste cateva zile. ok, mi-am spus, nu8 am mai deschis subiectul. hai sa vedem ce facem cu abonamentele. imi face cateva oferte mai proaste decat aveam acum 3 ani, cand aveam nelimitat cu 8 euro. ii spun acest lucru, si ea spune ca pe vodafone o costa peste 10 euro un gb de net, ca ce stiu eu. o intreb daca are cunostintele necesare ca sa faca astfel de afirmatii, daca stie cum se calculeaza costul unui gb de net. imi raspunde ca da, ca ce stim noi, clientii, ce ne ofera vodafone. ii spun atunci ca poate ar trebui sa reziliez contractul, ca sa nu dea compania faliment. ea: "nu da dom-le compania faliment cand vreti dvs". pai ea spusese mai devreme.... pacat, astfel ce consultanti nu fac decat sa intareasca credinta ca se procedeaza ca la piata cu vechii posesori de abonamente vodafone. as dorii sa stiu daca cineva ierarhic ei ma poate contacta ca sa incercam sa ajungem la un acord comun. sper ca se inregistreaza convorbirile, ca operatoarea in cauza sa poata fi verificata. 

Moderator
Postări: 628
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: consultant Vodafone

Buna,

Ne pare rau pentru aceasta situatie Emoticon trist! Am dori sa aflam si noi mai multe detalii cu privire la experienta pe care ai avut-o cu noi. Prin urmare, te rugam sa ne contactezi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Din pacate, nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Multumesc,
Madalina
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

Re: consultant Vodafone

Mai nou, mi-a expirat perioada contractuala și observ cu uimire ca abonamentul nu a fost reziliat și nici nu am primit alta oferta, deși am cerut asta. (oro o oferta acceptabila ori rezilierea). Întrebarea mea este următoarea: cine plătește abonamentul pe luna asta în acest caz? Am sunat la *222 și după 15 minute de verificări mi s-a spus ca o sa fiu sunat în cursul zilei de astăzi. Am întrebat, dacă nu o sa fiu sunat ce se va întâmpla. O sa fiți sunat sigur, mi s-a răspuns. Emoticon fericit Aștept sa vedem ce se va întâmpla, chiar sunt curios. Emoticon fericit Este ușor de aflat cine sunt, conturile de email de la acest forum și cel de la aplicația myvodafone sunt comune, deci se poate afla nr de tel atașat la acel email.
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

Re: consultant Vodafone

 
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

Re: consultant Vodafone

Am codi client 232788329, Ene Miron.
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

Re: consultant Vodafone

Iar postarea "am reușit" nu-mi aparține mie. Nu știu cum s-a postat în numele meu și nici nu am reușit nimic notabil în acest interval de timp. Sunt pe telefon, posibil sa fi fost o întâmplare, deși nu cred.
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎28-11-2017
0

Re: consultant Vodafone

Da, vad ca va dați peste cap sa răspundeți.... Nu as fi vrut sa plec, dar prea este mare bătaia de joc.
Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: consultant Vodafone

Salutare!

 

Observ ca intre timp ai reusit sa discuti cu o colega de la departamentul de ofertare si urmeaza sa te sune din nou astazi, pentru a pune la punct ultimele detalii legate de oferta propusa.

 

O zi frumoasa! Emoticon fericit

 

Flavius