Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-12-2017
0

cont nefunctional

incerc de o saptamana sa-mi reinnoiesc abonamentul si sa achizitionez si un telefon din oferta.

este imposibil de 2 cauze.

1. Online din cont sau din aplicatie - nu se poate pt. ca :

  - nu vad telefoanele din oferta pe online in cont iar aplicatia nu functioneaza

  - sau atunci cand aleg un telefon nelogat si ma loghez pe pagina lui (a tel.) imi apare mesajul ca nu pot sa reinnoiesc abonamentul, desi operatorii mi-a confirmat telefon ca pot.

2. La telefon , vreo 4-5 operatori m-au asigurat ca o sa fiu contatctat cu o oferta in 2-4 zile, au trecut 7, iar azi un altul a zis ca trebuie sa treaca 10 zile lucratoare !!!!!!!!??????Emoticon trist

A fost unul vineri 08.12 care cred ca incercat pe bune - m-a asigaurat ca ma suna in 15 minute, dupa care mi-a trimis un mail ca o sa fiu contactat a doua zi, s-a facut a 4-a zi si nimic.

Sunt de o gramada de ani in reteaua asta, dar mai varza ca acum nu au fost niciodata.

Exemplu: in atasamente aveti ofertele de pe site la galaxy A5 si A3 - la abonament la jumatate a5 are pret la jumatate decat a3 la abonament mai mare.

Cine o cumpara a3-ul la pretul ala????Emoticon frustrat

Highlighted
Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: cont nefunctional

Salutare!

 

Din pacate, fiind o perioada foarte aglomerata, termenele de contact au fost prelungite. Ai reusti, intre timp, sa discuti cu colegii nostri de la departamentul de ofertare? In caz contrar, numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.


Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Flavius