Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Multumesc pentru raspuns, Irina.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna dtrandafir,

 

Cu placere! Iti stau la dispozitie si pentru alte informatii sau solicitari.

 

Multumesc,

Irina

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Citind despre pataniile altor utilizatori de Vodafone, ma felicit ca nu am ales sa merg si pe un abonament cu trafic de date inclus. 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-11-2013
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

 

 

 

 

Buna ziua,

 

Numele meu este Lucia Steriopol, reprezint societatea Stilpro Cons 007 si ma adresez dvs, fiind profund nemultumita de modul cum a decurs intalnirea si semnarea actului aditional in vederea prelungirii contractului societatii nostre, cu Vodafone.

Pentru acest lucru va voi povesti pasii, asa cum au urmat ei :

Am fost contactati telefonic de un reprezentant al dvs. dl.Anton Severian care, avand in vedere termenul de expirare al contractului in curs, ne-a facut o oferta pentru un alt pachet. I-am spus dlui ca suntem interesanti in primul rand pentru o oferta financiara mai buna, decat de schimbarea serviciilor furnizate, care corespundeau necesitatilor noastre. A insistat ca reprezentantul firmei noastre sa-si dea acordul verbal, in ciuda faptului ca i-am cerut sa ne trimita pe mail schita noului contract, sa o putem studia – lucru pe care a promis sa-l faca si care nu s-a intamplat.

Vazand ca nu primim nici o informatie, am revenit la acelasi numar de telefon, unde o salariata Vodafone ne-a comunicat ca dl. Severian  nu mai lucreaza in societatea dvs.

Reprezentantul societatii noastre, dl. Ion Steriopol, s-a deplasat la sediul Vodafone, pentru a vedea care este situatia noului contract, sa preantampinam intrarea in vigoare, daca acesta nu ne multumeste.

Aici a stat de vorba cu salariatul dvs. dl. Cristian Creanga, care i-a spus ca nu poate contesta contractul, caci si-a dat acordul verbal (contractul in curs inca nu expirase) si ca trebuie sa semneze noul contract, dar ca el este mai avantajos financiar, vom avea numai beneficii, nu vom plati nimic in plus. Avand in vedere ca reprezentantul nostru nu avea informatii despre serviciile de internet mobil pe care le dorim, au stabilit sa vin sa discut cu dl. Creanga despre acestea, dansul refuzand de asemenea sa-i inmaneze un exemplar din contract, sa-l putem studia inainte de a-l stampila.

Am  venit la sediul societatii dvs, din Calea Mosilor, sa discut cu dl. Creanga. Acesta mi-a pus in vedere ca nu mai pot renunta la noul contract, din cauza acordului telefonic si semnaturii reprezentantului nostru, chiar daca contractul nu este stampilat, dar mi-a reconfirmat ca nu am de ce sa fiu nemultumita pentru ca contractul este mai avantajos financiar decat cel anterior si toate furniturile cuprinse in pachet (de care i-am explicat ca nu am nevoie, avand toate serviciile pe care le propunea, deja active la firma) sunt gratuite. Am acceptat, de buna credinta, sa stampilez contractul, pe loc, fara sa pot avea timpul de a studia fiecare punct din acesta.

Am aflat dupa acest moment ca furniturile nu erau gratuite si au fost retrase puncte in valoarea acestora – fara sa ni se mentioneze anterior acest lucru.

Astazi, cand am descarcat noua factura emisa de dvs, am avut marea neplacere sa constat ca este dubla. Deplasandu-ne la sediul dvs, sa vorbim cu dl. Creanga, acesta ne-a confirmat ca ne-a fost perceputa o « garantie » la schimbarea contractului, (asta dupa ce suntem clientii dvs de 17 ani). Mentionez ca nu ni s-a specificat inainte ca se va intampla asta, chiar daca dl. Creanga refuza sa recunoasca acest lucru astazi. De fapt d-sul are strategia de a vorbi numai despre ce avantaje ofera firma dvs si refuza sa asculte si sa rezolve nemultumirile. Sunt curioasa, aceasta este politica societatii dvs ?

 

Avand in vedere cele mentionate mai sus, vrem sa va aducem la cunostinta ca suntem surprinsi si nemultumiti de atitudinea neprofesionala pe care personalul dvs o are fata de clieti fideli din anul 1997, care s-au achitat in toata aceasta perioada de conditiile contractuale. Poate ca acest lucru pentru dvs nu este important, pentru noi conteaza foarte mult si va conta in mod sigur la alegerea pe care o vom face pentru urmatorul contract.

 

 

 "S.C. STILPRO CONS 007 SRL"

 

27 martie 2014

Arh. Lucia Steriopol

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna, luciasteriopol!

Vei primi asistenta in legatura cu solicitarea mentionata in cadrul paginii oficiale de Facebook Vodafone Romania.

Multumesc,
Alexandra

Highlighted
cnm
Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎06-02-2013
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

[ Editat ]

Urmare a cazului actual de mai sus, un trick in negocierile cu VDF sau restul.

 

NU mai semnati contractele [noi sau prelungiri] fara a avea oferta scrisa [pe intelesul dvs. cu tarife clare, bonusuri, tabele, etc], oferta care sa fie mentionata in contract ca si Anexa 1 la acesta.

 

 

Una este sa va promita in fata vrute si nevrute pana semnati contractul si alta este sa fie incluse in contract. La batalia actuala pe clienti aveti toate sansele [depinde de nr de numere avute] deoarece targeturile lunare ale VDF [stabilite de BOD pentru Romania si asumate de CEO actual] sunt greu de atins, si tin la fiecare client plecat sau nou venit. Depinde doar cum negociati cu ei.