Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Specialist
Postări: 95
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Dude, normal ca toate problemele si-au gasit rezolvarea aici, dupa cum spuneam, doar sunt o mana de profesionisti, angajati direct de catre Vodafone, nu colaboratori cu contracte PFA sau voluntari.... Fa o proba, apeleaza cateva luni relatii clienti prin *222 cand ai probleme, vezi outcome-ul, fara interventii pe forum si online si mai vorbim... atunci sa vedem smiorcaieli...

Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎24-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna 5HT2A,

 

Solicitarea aceasta a fost adresata echipei de forum support pe 06.07.2012 si s-a rezolvat astazi. Au fost realizate toate verificarile necesare si raspunsul este unul favorabil pentru dtrandafir, dupa cum spunea si colega mea Raluca.

 

Multumesc,

Elena

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

felicitari moderatorilor Vodafone!

 

cei mai buni din cei buni!

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna sirtius,

 

Iti voi inregistra eu solicitarea si voi urmari demersul ei.

 

Multumesc,

Irina

 

 

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Multumesc

Specialist
Postări: 95
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna Elena_L!

Multumesc de raspuns!

PS. Daca poza ta este reala, zambetul tau candid seamana cu mimica vesela a Gwinethei Palthrow!  Emoticon fericit

Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna Raluca,

Am primit mesajul tau privat, in care imi spuneai ca pe factura din 20.07 imi va aparea cu minus (-) suma de 171 euro. As dori sa inteleg un lucru: in cei 171 euro este inclusa si taxa mea lunara a abonamentului de internet?

Si daca da, asta inseamna ca pana pe data de 20.07 in continuare nu pot folosi internetul pentru ca voi fi taxata extra abonament, din cauza greselilor de taxare ale Vodafone din data de 23 si 24 iunie?

Astept o solutie si la aceasta dilema Emoticon fericit

Multumesc anticipat!
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna 5HT2A,

In primul rand multumesc pentru sustinere!

Asa cum vei vedea, am postat deja "rezolvarea" aceste situatii deranjante.

Intr-adevar, daca aveam probleme cu inima, cu siguranta era un soc cu precedente acela de a vedea cost suplimentar 83 euro la 4 zile dupa emiterea facturii, ca mai apoi la 2 saptamani de neutilizare a internetului sa fiu sunata si informata ca mi s-a dublat costul suplimentar.

Inca nu m-am adresat ANPC-ului deoarece astept din partea Vodafone solutionarea acestei situatii cat mai convenabil. Si spun solutionarea, deoarece faptul ca se sterge cu buretele acel cost suplimentar impus de furnizorul meu de servicii de telecomunicatii nu implica solutionarea finala a acestui caz.

Eu din data de 25 iunie nu am mai folosit internetul de frica altor costuri suplimentare si in continuare nu stiu cum ar trebui sa procedez: pana pe 20.07 cand se emite noua factura, mai este muuuult iar eu nu mi-am cumparat smartphone sa ma uit la el si sa nu il folosesc.

Din punctul meu de vedere reclamatia mea a fost rezolvata doar pe jumatate.

Cat despre ce actiuni voi intreprinde legat prejudiciul creat de Vodafone, voi lua o hotarare in functie de modul de rezolvare final al acestei situatii.

Va voi tine la curent cu noutatile!
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

VF_Matei,

Sa inteleg ca daca eram un tataie de la tara care nu are internet, nu stie cum se foloseste un calculator si aveam la dispozitie doar numarul *222 pentru rezolvarea unei reclamatii de genul celei prezentate de mine, aceasta nu mi se rezolva si eram obligat/a sa platesc acest cost suplimentar nejustificat, deoarece nu am putut beneficia de ajutorul profesionistilor de pe forum, trebuia sa inghit galusca pur si simplu si sa fac pe prostul/proasta?
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

un tataie de la tara ce n-are acces la internet, cu siguranta nu si-ar fi luat un smartphone cu abonament de date.

de ai fi citit mai sus, dar se pare ca nu , am scris ca 95 5 din probleme se rezolva acolo.. insa timpul e pretios.

fii fericit ca s-a rezolvat, nu e cazul sa facem teroia chibritului

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator