Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna ziua,

 

In data de 23 si 24 iunie am folosit mai intens decat de obicei serviciul de internet de la vodafone. Tin sa precizez ca am activata optiunea de 1GB la pretul de 12 eur cu tot cu TVA.

 

Pe langa faptul ca internetul a mers groaznic, a trebuit sa astept la fiecare 30 sec. sa se incarce, m-am trezit peste 2 zile cand am sunat la cost control ca am cost suplimentar 82,98 eur . Am verificat pe MyVodafone in data de 25 si 26 iunie si apareau aprox. 680 MB consumati extra abonament, taxati cu 82.98 Eur. Evident ca am sunat la serviciu clienti sa vad ce se intampla, deoarece nu consider ca s-a taxat corect. Dupa ce am stat extrem de mult in telefon, am solicitat verificarea datelor/contractului si solutionarea reclamatiei, pentru care pana in ziua de astazi nu am primit inca un raspuns.

 

In data de 5 iulie am verificat iarasi prin cost control cat am cost suplimentar si erau tot cei 82,98 eur. Sa ma trezesc astazi, 6 iulie, cu un telefon de la un consultant Vodafone sa ma informeze ca am un cost suplimentar de 161 euro (in conditiile in care eu nu am mai utilizat deloc internetul pe mobil intre 25 iunie si 6 iulie).

 

Din pacate nu am facut un print screen la conexiunea pe MyVodafone din data de 25 iunie, unde imi aparea traficul utilizat in data de 23 si 24 iunie in valoare de 83 euro, dar am mesajele de la cost control unde imi apare situatia actualizata si modificata foarte ciudat intre 5 si 6 iulie (in 5 iulie cost de 83 eur si in 6 iulie cost de 161 euro).

 

Ah... si ce a fost cel mai ciudat, la prima conexiune de astazi pe MyVodafone ultimele informatii (apeluri si trafic internet )erau din data de 19 iunie, ca dupa 4-5 refreshuri sa imi apara informatia actualizata cu acel cost de 161 eur. Mentionez ca in data de 25 si 26 iunie cand am verificat tot consumul detaliat pe tipul de serviciu utilizat, mi-au aparut toate datele pana in data de 24 iunie, inclusiv acel consum de internet de 83 euro.

 

As dori sa stiu cand va fi solutionata reclamatia mea, atat legata de viteza internetului cat si de modul de taxare abuziv al Vodafone.

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Salut,

 

Te rog sa-mi spui numarul tau de telefon pentru face o serie de verificari asupra acestui cost si asupra modalitatii de efectuare a traficului. 

Imediat cum primesc acest numar, voi inainte un caz de verificare catre departamentul tehnic si ma voi ocupa personal de situatia prezentata de tine. 

 

Multumesc,

Claudiu

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

[ Editat ]
Destul de incomoda situatia!
Sunt convins ca vei primi explicatii concise si profesionale de la Claudiu!
Din ce prezintit tu ceea ce s-a intamplat cu traficul tau, este de domeniul SF. Nici filme blue ray de ai fi vazut n-aveai asemenea cost suplimentar... glumesc, nu ai reusi cu viteza ce-o reclami!
Pe de alta parte... tehnologia Vodafone.. cam rar da rateuri....
Sa speram ca se rezolva convenabil!
Era indicat sa preziniti problema aici, pe forum, de prima data.

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

[ Editat ]

Pentru Vf_Matei

De ce "Era indicat sa preziniti problema aici, pe forum, de prima data." ? De ce ar fi aceasta varianta mai buna decat sa apelezi serviciul de relatii clienti?

In plus, prezentarea pe forum este dezavantajoasa pentru Vodafone, oferind in acest fel o reclama negativa, chiar daca rezolvarea ar fi pozitiva pentru client.

Personal mi se face teama sa mai am abonament la Vodafone dupa ce citesc asemenea postari si ma gandesc serios sa trec pe cartela (pentru a evita asemenea probleme pe contul meu). Chiar daca rezolvarea ar fi pozitiva pentru client, nu as dori sa trec prin calvarul apelarii Relatii Clienti, asteptarii verificarilor si a diverselor discutii in contradictoriu cu reprezentantii Vodafone.

Asa ca revin la intrebare : De ce "Era indicat sa preziniti problema aici, pe forum, de prima data." in loc sa se rezolve totul prin *222 , sau utilizarea formularului de contact? In plus sunt sigur ca Vodafone a facut toate verificarile posibile inainte de a suna clientul si a-i spune cat are de plata.

Cat despre tehnologia Vodafone am avut mai mult de o saptamana in care am avut mari probleme cu accesarea forumului si accesarea contului My Vodafone. Acum este mai bine daca nu postez ceva.

Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna Claudiu,

 

Ti-am lasat un mesaj privat cu numarul de telefon.

 

De asemenea in 25 iunie am trimis prin formularul de contact o solicitare de verificare a informatiilor cu privire la acest cost suplimentar. Cererea are numar de inregistrare 11334843 .

 

Astept raspunsul tau.

 

Multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna sirtius,

 

Indiferent de canalul ales pentru adresarea solicitarii (forum, *222, formular asistenta, forumuri externe, Facebook),  consultantii Vodafone au acces la aceleasi informatii si aplicatii. Probabil la asta se referea Matei in postarea lui.

 

Multumesc,

Irina

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Nici nu am pretins altceva. Am spus doar ca era mai bine daca lucrurile se rezolvau folosind prima cale aleasa de client pentru a relationa cu vodafone (indiferent care ar fi aceasta ) si nu ca era mai bine daca folosea forumul pentru aceasta (dupa cum a mentionat Matei).

Cred ca am spus aceleasi lucruri :"Indiferent de canalul ales pentru adresarea solicitarii (forum, *222, formular asistenta, forumuri externe, Facebook),  consultantii Vodafone au acces la aceleasi informatii si aplicatii.". Si le rezolva la fel de bine si de repede, nu? 

Daca am jignit (sau deranjat) pe cineva cu postarea mea, imi cer scuze. Nu am avut o asemenea intentie.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

[ Editat ]

Buna sirtius,

 

Nu ai jignit pe nimeni. Postarea este pentru intreaga comunitate. Voiam sa asigur orice vizitator al forumului de faptul ca, indiferent de calea aleasa, solicitarea se va rezolva.

 

Multumesc,

Irina

 

 

 

Membru
Postări: 31
Înregistrat: ‎14-02-2012
0

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna Irina,

 

Astept si eu cu interes de 2 saptamani rezolvarea problemei ....

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: frauda din partea vodafone pentru utilizatorii de servicii de date

Buna dtrandafir,

 

Solicitarea ta este deja preluata. In momentul in care vom avea un raspuns ti-l vom comunica.

 

Multumesc pentru intelegere,

Irina