Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-11-2018
0

inchidere abonament persoana fizica

Buna ziua,

 

Ma folosesc de acest mod de comunicare, in speranta ca macar acesta functioneaza.

 

Am cerut in luna iunie 2018 sa inchidem si ultimul abonament pe care il detin. Am primit raspuns pe mail in data de 19 iunie ca cererea a fost rezolvata, am fost sunat si am confirmat vocal / verbal ca doresc inchiderea abonamentului.

 

Totusi, facturile vin ca si cum nimic nu sa intimplat. Pina in octombrie inclusiv am platit, dar cred ca e de ajuns!! Ideea e clara: nu mai vreau sa platesc. Am trimis alt mesaj la sfisitul lui octombrie ca nu voi mai efectua plati. Nu am primit nici un raspuns, in schimb am primit alta factura noaptea trecuta.

 

Intrebare: trebuie sa ma adresez procuraturii / instantelor de judecata pentru un act presupus atit de simplu?

 

NU am folosit serviciile Vodafone de ani de zile, decit eventual din greseala. Telefonul a fost cu bateria descarcata majoritatea timpului. De cel putin 3 saptamini cartela SIM sta pe masa, asa singura, ca toanta. In afara telefonului.

 

Abonamentul l-am pastrat in ideea de a pastra numarul. Dar Vodafone m-a amenintat ca va trebui sa platesc taxe de penalizare (aditional texelor de roaming extra-comunitare etc) pentru ca il folosesc din strainatate. Deci decizia e simpla - renunt. DAR VODAFONE NU MA LASA SA RENUNT!!!

 

Care sunt urmatorii pasi? Trebuie sa angajez avocat?

 

Multumesc.

 

Viorel

Moderator
Postări: 616
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: inchidere abonament persoana fizica

Buna,

Pentru a putea face mai multe verificari avem rugamintea sa ne transmiti prin e-mail la adresa socialmedia_ro@vodafone.com detalierea solicitarii tale impreuna cu numarul de telefon in cauza. Te rugam sa mentionezi si numele de utilizator de aici in subiectul email-ului trimis. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Madalina