Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎20-05-2013

lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Am contactat departamentul relatii clienti in data de 10.04. pentru a negocia prelungirea a 2 abonamente. Am fost sunat de un reprezentant. Acesta mi-a spus ca ma va contacta in data de 15.04. dupa ce apare oferta de Pasti Nu am primit niciun apel. In luna mai, am sunat de doua ori la departamentul relatii clienti pentru ca acel reprezentant sa revina cu un apel.Apel ce nu a condus la prelungirea abonamentelor din cauza lipsei de flexibilitate a reprezentantului.Am solicitat sa negociez prelungirea abonamentului cu un reprezentant deschis dialogului si mult mai flexibil. Am trimis si un email.Normal, reprezentantii vodafone au uitat sa ma contacteze.A trebuit sa revin cu un telefon la vestitul departament.Azi, am fost sunat de un reprezentant ce a avut reactia unui om deranjat ca solicit sa imi fie recompensata fidelitatea in retea si calitatea de abonat Vodafone. Nu cunostea nici continutul emailului si nici situatia conturilor.Avea raspunsurile gata pregatite:"Pastrati abonamentul asa cum a fost negociat anul trecut sau renuntati.Nu se mai poate adauga nimic decat contracost".De fapt, mi-au solicitat sa achit un cost suplimentar de 1 euro, in conditiile in care in fiecare luna platesc un cost suplimentar de 6 euro in afara abonamentului. Astfel, se poate observa lipsa de viziune economica si de marketing a reprezentantilor vodafone, in afara de cea de respect fata de clientii vechi ai vodafone.

Va redau mai jos continutul emailului:

"Domnule/Doamna,

Am apreciat modul in care ati stiut sa ne rasplatiti fidelitatea prin oferirea unor minute suplimentare pentru fiecare perioada contractuala la fiecare renegociere a prelungirii celor 2 abonamente pentru o perioada de 1 an. Dorim sa prelungim perioada contractuala cu inca 1 an pentru fiecare abonament in parte prin mentinerea abonamentului existent si a minutelor suplimentare acodate conform contractelor de retentie .............. In plus, va solicitam sa ne acordati cate 50 de sms nationale gratuite pentru fiecare abonament in parte.
Am incercat sa explic aceasta situatie si reprezentantului dvs. ......................., insa dansul a exprimat un refuz categoric de a intelege nevoile clientilor si de a le asculta doleantele.
De aceea, ma adresez dvs. cu speranta ca aceasta calitate de client Vodafone nu reprezinta doar niste cuvinte lipsite de continut.
Continuarea relatiilor contractuale dintre noi si compania Vodafone ar fi benefica ambelor parti.
Cu multumiri,"

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Buna mutzi si bine ai venit pe forum!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare, te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina cele doua numere de telefon.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎25-11-2012
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Sunt de acord cu tine!

Highlighted
Începător
Postări: 24
Înregistrat: ‎20-03-2013
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Din pacate, acelasi lucru mentionat in titlul subiectului il simt si eu.
Pe scurt, am fost sunat sa mi se faca o oferta de retentie. O primesc si pe email si solicit ca oferta sa nu includa oferta de beneficii pe care oricum nu ajung sa la folosesc (fff multe minute si sms) ci sa-mi ofere un smartphone la un pret de retentie. Legat de oferta de telefon nu primesc nimic pe email. Mai mult la fiecare telefon dat de mine sa vad ce se intampla mi se spune ca se va retrimite iar la ultimul sunt indrumat spre un magazin Vodafone, citez "ei se ocupa de telefoane" . Ajung aseara si acolo si, bineinteles, mi se spune ca pretul lor este fix si orice negociere trebuie purtata cu cei de la departamentul de fidelizare. Sunt mahnit de atitudinea fata de mine mai ales ca am fost sunat si nu eu am cerut oferta pentru retentie.
Daca exista vreun moderator interesat de "cazul meu", ii pot trimite pe privat toate informatiile privind serviciile mele actuale si ce doresc eu pentru a continua alaturi de Vodafone, dupa 12 ani de abonament.
Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Salut,

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul pentru care doresti ofertarea, un numar de contact si mai multe detalii despre serviciile care iti satisfac nevoia de comunicare.

 

Multumesc,

Georgiana

vet
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Si eu subscriu titlului… o data am fost abonat Vodafone, detinand 2 numere de telefon pentru mica mea afacere. La un moment dat am renegociat contractual si l-am prelungit pe 2 ani. In tot acest interval plateam in jur de 150 lei. La finele perioadei contractuale marea surpriza- factura considerabil marita. Sun si intreb de ce si mi se spune ca am revenit la vechiul plan tarifar cel inainte de renegociere, si ca asa am semnat chiar eu ca fidelizarea respectiva se va face numai pe 2 ani…!!!!Stupefiat cer rezilierea contractului, lucru realizat pana la urma. Orientarea catre client se dovedea daca eram sunat inainte de factura marita si anuntat, eventual o noua renegociere, dar se pare ca aceasta orientare catre client nu exista la Vodafone.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎22-06-2013
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Buna ziua

 

Am facut anul trecut  prin octombrie o reclamatie, dar raspunsul la aceasta reclamatie nu a mai ajuns la mine.   As dori daca se poate sa-mi retrimiteti pe mail raspunsul , daca exista unul. 

 

Multumesc foarte mult,

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

Buna dannyels, bine ai venit pe forum!

 

Te rog sa imi lasi un mesaj privat cu numarul tau de telefon ca sa te pot ajuta cu mai multe informatii.

 

Multumesc,

Georgiana

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎22-06-2013
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

V-am trimis mesaj privat cu toate informatiile.

Multumesc.
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎12-09-2012
0

Re: lipsa de profesionalism si de respect fata de un abonat vodafone

exact la fel am patit si eu
culmea mi-au facut o "oferta" mai proasta decat ce am acum
client vodafone de 10 ani si doua abonamente
nesimtire maxima