Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎15-10-2018

lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

[ Editat ]

Azi am primit un mesaj in care sunt anuntat ca imi este majorat pretul la abonament cu 0,92 euro daca nu-mi convine solicit reziliere contract, asa o sa fac, si indemn pe toti clientii Vodafone Roamania sa faca la fel, sa renuntam la contractele cu Vodafone, daca cer ei majorare pret abonament in timpul contractului se poate, daca cer eu diminuare pret abonament in timpul contractului nu se poate, nu cred ca acesta societate de telefonie are pierdere astfel incat sa nu poata functiona, ori la ei profitul trebuie sa ramana constant iar la mine trebuie sa scada, daca nu-i platesc eu 0,92 euro pe luna la abonament. Deci toti clientii va rog sa renuntam la contracte cu acesta companie care nu ne respecta., atunci sa vedem care este mai mare pierdere 0,92 euro sau tot costul la pretul pe abonament pe care trebuie sa-l incaseseze compania Vodafone. Astept si eu un raspuns pertinent din partea acestei companii, dar nu de genul , va multumuim pentru feedback-ul transmis o sa tinem cont de mesajul duneavoastra, dar in cel mult 10 zile ca sa -mi ramana 20 zile pentru reziliere contract. Daca aveti scrisoare tip pentru reziliere contract astept si eu formular.

 

P.S. nu am mai asteptat nici macar o zi , am solicitat deja reziliere contract, datorita ofertei de crestere pret

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-01-2019
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

salut!...prin ce modalitate ai reziliat,ai trimis prin email cererea de reziliere?

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-01-2012
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Azi am facut si eu fix acelasi lucru.

Am renuntat la abonament.

Am vorbit cu cineva de la vodafone (am fost sunat) si mi s-a confirmat telefonic ca pot inchide abonamentul incepand cu luna viitoare.

Sa vad daca se tin de cuvant (nu de alta dar oricum am incheiat perioada contractuala)

In Romania se bazeaza pe "clientul captiv"

Pentru o marire de "doar 0.92 centi cu tot cu TVA" au pierdut un abonament de 16 euro

Emoticon foarte fericit

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎15-10-2018
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Am apelat număr relații cu clienții, am înregistrat cererea.
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Buna!

In pofida unui mediu in schimbare foarte rapida in industrie, Vodafone Romania isi mentine angajamentul de a investi in performanta retelei sale si in cele mai noi tehnologii, pentru a furniza servicii de cea mai buna calitate, cu accent pus permanent pe experienta oferita clientilor. Modificarea preturilor vine ca urmare a cresterii majoritatiii costurilor asociate operatiunilor de furnizare a serviciilor de comunicatii.

 

Daca nu esti de acord cu modificarea poti renunta unilateral la contract, in 30 de zile de la primirea notificarii, fara a plati penalitati sau despagubiri. Poti face acest lucru prin scrisoare cu confirmare de primire, trimisa la Vodafone Romania. Daca ai un abonament si telefon achizitionat in rate si doresti sa renunti la contract,  va fi necesar sa achiti contravaloarea tuturor ratelor ramase neachitate din pretul telefonului, acestea fiind mentionate pe ultima factura emisa.

 

Multumesc,

Elena 

Highlighted
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎15-10-2018
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Cred ca poti modifica preturi la abonamentele pe care le contractati , cele noi, nu este corect sa modificati preturi la cele in curs de desfasurare, pentru ca atunci sa solicite si clientii diminuare de pret , raspunsul dat de companie este asa ca sa fie.

Moderator
Postări: 671
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

cos77. iti multumim frumos pentru feedback! Suntem deschisi oricand la sugestii, apreciem orice fel de feedback si avem grija ca atat modul de adresare cat si calitatea informatiilor transmise sa se ridice mereu la inaltimea asteptarilor clientilor Vodafone.

Multumim pentru intelegere,
Madalina
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎10-03-2014
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Stimata Elena, văd că textul ăsta expirat îl trântești la toți abonații care va anunța că reziliază contractul. Și eu sunt unul dintre ei care pleca din rețea cu 4 abonamente, însumând 240 Ron lunar, dați degeaba. Eu am înregistrat cererea la *222, nu stau eu sa va trimit scrisoare, era de ajuns cum am făcut saerg la magazin Vodafone și să anunț acest lucru. Dar din magazin am fost pasat repede că nu se poate altfel. Ați fost, sunteți și veți rămâne varza la CUSTOMER DELIGHT ! dar știți să agasați lumea cu toți trepădușii voștri care suna sa prezinte oferte de kakat și să ceară feedback, aplicația my Vodafone, un gunoi.
Așa ca, rămâneți cum va doriți. Pe vremea Connex-ului era altceva, când a venit aceasta așa zisa companie și minunata directoare, s-a ales praful.
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: lipsa de respect Vodafone Romania, majorare pret abonament

Buna, Dumyt!

Ne pare rau pentru decizia luata. Dorim sa ne exprimam regretul pentru inconvenientul creat si te asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a imbunatati serviciile oferite, atat din punct de vedere contracte noi, cat si aplicatiile si interactiunile pe care le ai cu noi. 

Multumesc,

Elena