Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-10-2013
0

nu pot accesa factura electronică

Am încercat ieri 08.10.2013 să intru în contul meu My Vodafone. Am fost solicitat mai întâi să fac o resetare a parolei, am urmat  pașii indicați, după finalizarea procesului, la intrarea în contul meu nu se mai afișează nici o informație comercială, nu pot vedea și descărca factura electronică și în consecință nu pot nici nu pot efectua plata facturii.

Menționez că telefonul meu de contact nu este inclus în cele trei abonamente cuprinse în contractul cu Vodafone.

Este o problemă pe care nu o pot rezolva cu Andreea (robotul care răspunde la toate numerele de contact).

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: nu pot accesa factura electronică

Buna marcelpioaru si bine ai venit pe forum!

Te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu numarul aferent contului de My Vodafone pentru a te ajuta cu verificarile necesare.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-10-2013
0

Re: nu pot accesa factura electronică

[ Editat ]

Cont client: 23xxxx

 

E posibil ca problemele să fie din cauza faptului că se lucrează la site.

Atașez și un print screen al paginii mele My Vodafone așa cum apare când încerc să intru

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: nu pot accesa factura electronică

Buna marcelpioaru,

Pentru confidentialitatea informatiilor, am rugamintea sa-mi trimiti numarul in cauza printr-un mesja privat aici.

Multumesc,
Alexandra