Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎12-09-2015
0

probleme contract la distanta

[ Editat ]
Buna ziua.
In data de 30.10.2012 pentru 07******** a fost emis un nou contract (Seria: UFE, Nr.30609642) la distanta pe baza ofertei de retentie. Problema a aparut la emiterea facturii in valoare de 10 euro si care, conform noului contract trebuia sa fie de 8 euro cu tva inclus. Incepand cu data de 07.12 am luat legatura atat prin chat cat si telefonic pentru rezolvarea "erorii", dupa cum sau exprimat colegii dumneavoastra si, cu promisiunea ca voi fi contactat de catre "specialistul de cont" pentru solutionarea acestei probleme.
Astazi suntem in data de 11.12 si inca nu am primit solutia pentru rezolvarea erorii.
 
Daca nu voi fi contactat pana in data de 16.12 voi denunta acest contract realizat la distanta pentru nerespectarea conditiilor contractuale si voi renunta la serviciile dumneavoastra.
Multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra.
O zi placuta.
 
 
Agoston Siposs

 

 

 

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: probleme contract la distanta


@agoston a scris:
Buna ziua.
In data de 30.10.2012 pentru 07******** a fost emis un nou contract (Seria: UFE, Nr.30609642) la distanta pe baza ofertei de retentie. Problema a aparut la emiterea facturii in valoare de 10 euro si care, conform noului contract trebuia sa fie de 8 euro cu tva inclus. Incepand cu data de 07.12 am luat legatura atat prin chat cat si telefonic pentru rezolvarea "erorii", dupa cum sau exprimat colegii dumneavoastra si, cu promisiunea ca voi fi contactat de catre "specialistul de cont" pentru solutionarea acestei probleme.
Astazi suntem in data de 11.12 si inca nu am primit solutia pentru rezolvarea erorii.
 
Daca nu voi fi contactat pana in data de 16.12 voi denunta acest contract realizat la distanta pentru nerespectarea conditiilor contractuale si voi renunta la serviciile dumneavoastra.
Multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra.
O zi placuta.
 
 
Agoston Siposs

 

 

 


Buna!

In vederea rezolvarii acestei solicitari, te rog sa accesezi chat-ul. Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone www.vodafone.ro in partea dreapta. Vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

Multumesc!