Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

reinnoire abonament

Bună ziua , de ce nu pot modifica abonamentul desi sunt in ultimele 3 luni de contract ? cind mai aveam 6 luni puteam modifica contractul și acum  nu pot?

Moderator
Postări: 690
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: reinnoire abonament

Buna, 

 

Incerci sa prelungesti acel abonament online? Ai incercat sa iei legatura cu ghidul nostru interactiv, Andreea, si sa o rogi sa te ajute cu inregistrarea unei cereri catre colegii nostri din departamentul de loializare? In cazul in care nu, iti recomandam sa apelezi numarul *222 si sa urmezi recomandarile noastre. 

 

Madalina

Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: reinnoire abonament

Bună ziua , eu am incercat să vad ofertele din myvodafone  și acolo nu am nici o ofertă , ce e ciudat că după un am ăina acum tot timpul era ofertă , cum am intrat in ultimele 3 luni au dispărut ofertele , eu nu vreau acum să reinoiesc doar să stiu de ce nu mai am ofertele?

Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎10-10-2013
0

Re: reinnoire abonament

Si eu ma chinui de circa o luna de zile sa reiinoiesc abonamentl (au trecut cei doi ani) si sa imi achizitionez si un telefon. In aplicatia MyVodafone (cant reusesc sa o ...prind) mi se spune sa urmaresc ofertele speciale pentru mine! Dar camd incerc sa vad despre ce este vorba si sa aleg, ERROR 400 si se inchide aplicatia pe ziua respectiva!!!!

Nu stiu daca aceasta politica este pentru atragere de clienti sau respingerea acestora pe care ii mai are?!?!