Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎22-12-2012
0

restrictie servicii

Buna ziua,

 

sunt plecat din tara de cateva zile si astazi, 09.09.2019 la 08:55 am primit un sms prin care mi se transmitea ca mi s-au restrictionat serviciile pentru neplata facturii. La 5 minute distanta am platit factura prin aplicatia My Vodafone, iar in contul meu apare factura platita. dupa aproximativ o ora de la plata facturii mi s-au restrictionat serviciile si nu mai am posilibilitatea sa confirm factura, nici prin email, nici prin telefon. va rog sa ma sfatuiti cum sa fac sa confirm plata, desi am inteles ca daca este facuta prin aplicatia myvodafone nu este necesar. au trecut aproape 5 ore de la plata facturii si nu am inca acces la retea si la internet.

Va multumesc anticipat!

Dragos