Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

retrogradare tip client

Am o nelamurire: este posibil ca dupa ce am fost client platinum sa fiu "retrogradat" la client gold?

Este foarte ciudat mai ales ca ultima mea factura a fost mult peste cei 60 de EUR prevazuti. Nu am o evidenta clara a facturilor platite in ultimele doua luni dar din ce imi aduc eu aminte nu cred ca am scazut sub aceasta cifra.

Sunt client vdf de multi ani, am 5 abonamente ptr care platesc intotdeuana la timp sume mari si incep sa fiu din ce in ce mai nemultumit de politica acesta de "fidelizare". Daca continuam in ritmul acesta, la expirarea contractelor voi fi nevoit sa ma indrept catre concurenta.

 

Cu stima.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: retrogradare tip client

Salut, 

 

Trecerea de la client Platinum la client Gold se face in momentul in care valoarea facturilor scade. 

Avand in vedere cele spuse de tine, astept un mesaj privat cu numarul tau de teleofn pentru a face aceste verificari. 

 

Multumesc,

Claudiu

De-al casei
Postări: 94
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: retrogradare tip client

scuza ma ca te intreb dar ce beneficii ai ca si clinet platinum?

eu sunt gold datorita facturilor

cand eram eu mai ... si plateam mult

acum sper sa fiu trecut de la gold la client insignifiant

oricum nu ai niciun beneficiu in cadrul programului de nulitate nimic in fiecare zi

eu doresc sa ma retraga din program

nu am niciun beneficiu

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

Re: retrogradare tip client

nu e nici o problema... in afara faptului ca primesti mai multe puncte si ai acces prioritar la serviciul clienti (eu nu m-am lamurit cum functioneaza aceasta prioritizare) nu ai alte beneficii.

 

ai dreptate in ceea ce priveste fidelizarea clientilor, si eu astept cu interes sfarsitul perioadei contractuale.

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

Re: retrogradare tip client

[ Editat ]

@cladiu

 

Asa cum ti-am scris si pe pm, informatia apare pe my vodafone.

 

Din pacate nu reusesc sa incarc print screen-ul. Daca consideri necesar, te rog transmite-mi o adresa de email si iti trimite captura de ecran.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: retrogradare tip client

  Salut dudu68!

 

  Daca incerci incarcarea printscreen-ului ca atasament,extensiile acceptate sunt .jpg si .gif.

   Direct in postare sunt acceptate si fisiere cu extensia .png

   Rar patesc sa apara "Eroare O/I" la incarcarea direct in postare.Dau delete cockie&cache si se rezolva.

 

 Ionut


Vodafone
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: retrogradare tip client


@connex a scris:

scuza ma ca te intreb dar ce beneficii ai ca si clinet platinum?



 

Salut Connex... AICI gasesti detalii despre beneficiile Red; Silver; Gold sau Platinum

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎05-05-2012

Re: retrogradare tip client

Multumesc Ionut.

 

@claudiu

Mai jos print screen-ul:

 

Din pacate nu stiu daca este suficient de mare pentru a fi vizibila.

prtscr.jpg

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: retrogradare tip client

Salut "dudu68",

 

Ti-am oferit toate informatii in mesajele private schimbate. 

Daca ai nevoie de alte raspunsuri, te ajut cu placere. 

 

 

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎05-05-2012
0

Re: retrogradare tip client

[ Editat ]

Salut,

 

Intrucat s-a emis factura pentru luna curenta, revin la chestiunea retrogradarii.

 

1. Pe factura de luna trecuta (474 RON, echivaelnt 104 EUR) eram client platinum, deci presupun ca am avut cel putin 6 luni facturi mai mari de 60 de EUR

 

2. Am avut o discutie, atat pe pm cat si pe forum cu moderatorul Claudiu, din care a reiesit ca media ultimelor 6 fcaturi este sub 60 de EUR. Am fost asigurat ca ca se va monitoriza situatia. De aceea am decis sa astept sa se emita factura pentru luna 08.

 

3. Aceasta a fost emisa. Sunt in continuare gold cu toate ca totalul facturii (fara TVA) este 319 RON (71 EUR).

 

Acum, as vrea sa stiu si eu daca faptul ca am fost client platinum s-a datorat unei erori de calcul si downgrade-ul la gold este doar o intrare in normalitate. In cazul acesta propun vodafone romania sa imi retraga punctele pe care le-am primit fara sa merit.

Daca totusi am fost client platinum si downgrade-ul s-a datorat unei recalculari nu pot decat sa cred ca s-a folosit pentru recalculare un alt curs, mai mare decta cel de pe facturi. In acest caz, astept explicatii, chit ca nu vad ce ar fi de explicat.

Ultimul scenariu este, cred eu, cel mai probabil: o eroare de sistem. In buna traditie corporatista, decat sa ne batem capul mai bine gasim niste explicatii, le oferim clientului si ne spalam pe maini ca Pilat.

 

Imi pare rau ca irosesc timpul tuturor cu o chestiune aparent minora, insa nu este vorba decat de respectul acordat clientilor, prin actiuni si nu prin vorbe.

 

Multumesc