Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-09-2018
0

reziliere abonament

Am solicitat pe data de 10.09.2018 rezilierea abonamentului si trecerea la cartela. Mi s-a spus ca ma va contacta cineva ceeace nu s-a intamplat nici acum. Au trecut deja 8 zile chiar asa de ocupati sunteti de nu puteti sa ma contactati ? Sa stiti ca eu oricum nu o sa va mai platesc nici un abonament, si o sa merg si la OPC. Sunteti niste neseriosi deabia astept sa scap de voi.

Moderator
Postări: 139
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: reziliere abonament

Buna!

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

 

Multumesc,

Elena