Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-08-2017
0

telefon stricat

Buna ziua.

 

In februarie 2017 am incheiat un abonament cu cei de la Vodafone si am beneficiat de un telefon la promotie. Sa stricat de doua ori fiind reparat cu succes(inlocuire placa de baza) spun cei de la Regenersis. Deja sa stricat a treia oara si e trimis la reparat. Ce ar fi de facut in acest caz deoarece imi creaza foarte multe probleme aceste intreruperi de folosire a telefonului ( pierderi de date, costuri suplimentare prin achizitionarea altui telefon pentru a putea folosi cartela, etc)

 

Multumesc.

Moderator
Postări: 179
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: telefon stricat

Buna,

 

Ne pare rau pentru timp mai mare de asteptare. Din pacate in aceasta perioada, dat fiind ultimele modificari pe partea de roaming,avem un numar mai mare de solicitari. Prin urmare, exista posibilitatea sa raspundem cu o anumita intarziere.

 

Daca solicitarea ta mai este de actualitate, te rugam sa ne oferi mai multe detalii despre aceasta situatie. Ai intrat in posesia telefonului? Ce anume ti-au trasmis colegii mei ca urmare a trimiterii in service a telefonului?

 

Multumesc,

Madalina