Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎15-03-2012
0

transfer de responsabilitate

Buna ziua,

 

va rog sa ma ajutati cu urmatoarea situatie: titularul abonamentului pe care il utilizez este unchiul meu si doresc sa fac transfer de responsabilitate. problema este ca el este in Brasov, eu in Buc si nu prea intrevad o sansa sa ne intalnim pentru a face acest transfer de responsabilitate. exista o alta varianta pentru a finaliza operatiunea(o varianta oferita de alt furnizor ar fi sa fim in acelasi timp la o reprezentanta VDF si transferul de responsabilitate sa se efectueze prin confirmare pe email/fax).

 

rog un moderator sa verifice daca exista aceasta posibilitate si sa imi spune ce demersuri trebuie facute.

 

Multumesc 

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: transfer de responsabilitate

Buna eddyb,

 

 

Transferul de responsabilitate se realizeaza doar in reprezentantele Vodafone cu prezenta ambelor persoane. Actele necesare in realizarea transferului pentru vechiul titular :buletin de identitate si pentru noul titular act de identitate si act de spatiu. Costul transferulului va fi taxat cu 3.72 tva inclus. Daca mai ai nelamuriri, te rog, sa mi le adresezi.

 

 

Multumesc,

Alina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-06-2012

Re: transfer de responsabilitate

Transferul de responsabilitate este posibil daca abonamentul este in perioada contractuala ?

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: transfer de responsabilitate

Buna dragy2008 si bine ai venit pe forum!

 

Transferul de responsabilitate se poate realiza si in perioada contractuala. Persoana care va prelua numarul va prelua si perioada contractuala.

 

Daca mai ai nevoie de informatii, te rog sa ne anunti.

 

Multumesc,

Irina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-09-2012
0

Re: transfer de responsabilitate

[ Editat ]

Buna seara, daca este adevarat ca pentru un transfer de responsabilitate este necesara prezenta ambelor persoane intr-o reprezentanta Vodafone atunci cum a fost posibil ca eu sa fiu deposedat abuziv de unul dintre contractele pe care le detineam in timp ce eu nici macar nu ma aflam in Romania ? Am aflat intre timp cu stupoare ca acel abonament apartine in prezent unei societati comerciale si este la categoria "biznis". Borfasii sunt incadrati de catre Vodafone la categoria "biznis"

 

Dragi moderatori daca din intamplare aveti un raspuns pentru mine, este vorba despre numarul de telefon 0722******.

 

Va multumesc !

 

 

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: transfer de responsabilitate


@andyfulea a scris:

Buna seara, daca este adevarat ca pentru un transfer de responsabilitate este necesara prezenta ambelor persoane intr-o reprezentanta Vodafone atunci cum a fost posibil ca eu sa fiu deposedat abuziv de unul dintre contractele pe care le detineam in timp ce eu nici macar nu ma aflam in Romania ? Am aflat intre timp cu stupoare ca acel abonament apartine in prezent unei societati comerciale si este la categoria "biznis". Borfasii sunt incadrati de catre Vodafone la categoria "biznis"

 

Dragi moderatori daca din intamplare aveti un raspuns pentru mine, este vorba despre numarul de telefon 0722******.

 

Va multumesc !

 

 


Buna,

Te rog sa te adresezi echipei de chat. Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

Multumesc!

 

Capture.JPG

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-12-2014
0

Re: transfer de responsabilitate

Daca nu ai avut niciodata abonament vodafone si preiei de la cineva un abonament de 19 euro trebuie sa platesti garantie pe langa taxa de 4 euro?
Highlighted
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: transfer de responsabilitate


@rosil_38 a scris:
Daca nu ai avut niciodata abonament vodafone si preiei de la cineva un abonament de 19 euro trebuie sa platesti garantie pe langa taxa de 4 euro?

Buna,

 

Daca te referi la garantie sau plata in avans, da, exista posibilitate sa ti se solicite. Daca este cazul vei fi anuntat. Daca plasezi comanda online iti comunica colegii de acolo dupa procesarea comenzii si daca mergi la magazin te anunta colegii acolo. https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/factura-si-plata/garantii/de-ce-trebuie-depuse-garantii-s...

 

Multumesc,

Elena