Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

CUM E POSIBIL AȘA CEVA?! ÎN CE HAL A AJUNS ACEASTĂ COMPANIE??!

ALOOOOOOO, MAI E CINEVA PE ACOLO, PRIN CONDUCERE?

 

Acum un an am fost sunat de un agent Vodafone pentru a îmi propune să prelungesc abonamentul, într-o nouă variantă, mai avantajoasă și mai ieftină. Am avut atunci o singură mare întrebare pentru acel agent: dacă fac o prelungire telefonică, nu pierd dreptul de a achiziționa un telefon cu reducere? Mi-a garantat că nu. De fapt, iată extrasul din acea convorbire:

 

"Incepand cu urmatoarea data de facturare, adica cu data de 2 septembrie 2012, domnu Bogdan, ati ales dumneavoastra sa prelungiti perioada alaturi de Vodafone pentru inca 21 de luni efective, asta inseamna ca abonamentul va fi valabil pana in data de 2 iunie 2014, da?, si de asemenea ati ales dumneavoastra un nou abonament cu urmatoarele caracteristici: [...] De asemenea, in aceasta varianta de abonament veti fi eligibil sa va achizitionati telefon incepand de la data de 2 septembrie pana in maxim 21 de luni - la fel pana in data de 2 iunie 2014, da? - deci si daca mergeti peste 1 an si 5 luni fara absolut nicio problema. Si v-am dat dumneavoastra exemplu de Galaxy S2, da?, daca mergeti sa-l achizitionati dumneavoastra, ar fi undeva la 800 de lei, da? [...] Prin aceasta convorbire practic dumneavoastra aveti garantia ca abonamentul va fi la valoarea lunara pe care eu v-am spus-o, da?, ca veti fi eligibil sa va achizitionati telefon ulterior, in cazul in care nu se respecta ce este in aceasta inregistrare sau nu se gaseste inregistrarea, practic, dumneavoastra aveti dreptul sa contactati organele abilitate, sa faceti toate demersurile necesare."

 

Toate bune și frumoase, dar atunci când am vrut să îmi achiziționez un telefon a început circul. Am fost refuzat, eu am cerut înregistrarea, ei m-au amânat sau nu mi-au răspuns, după multe, multe insistențe mi-au trimis înregistrarea (de unde am extras pasajul de sus) dar au încercat să mă prostească în față că "am înțeles eu greșit" și, în cele din urmă, nu mi-au mai răspuns nimic.

 

I-am amenințat că îmi mut abonamentele de la ei și chiar voi face asta atunci când expiră contractele. Nu le pasă nici de asta. Nu le mai pasă de nimic. Bătaia de joc e completă și pe față.

 

CUM E POSIBIL AȘA CEVA?! ÎN CE HAL A AJUNS ACEASTĂ COMPANIE??!

ALOOOOOOO, MAI E CINEVA PE ACOLO, PRIN CONDUCERE?

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Buna Bogdan!

 

In primul rand, iti urez bine ai venit pe forum.

 

In al doilea rand, pentru a putea verifica si clarifica aceasta situatie, te rog sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina PM.jpg

Multumesc!

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

[ Editat ]

 

 

Irina, hai să încercăm să fim puțin logici; văd că încerci, ca și ceilalți, să mă aburești:

 

"nu se face promisiunea ca nu se prelungeste contractul" - este irelevant, pentru ca nu se face nici promisiunea ca nu mi se da un telefon stricat, nu se face nici promisiunea ca pot sa il iau chiar daca am ochi albastri, nu se face nici promisiunea ca nu mi se ia inapoi peste o saptamana cu forța, s.a.m.d.

 

Ce sens a avut să menționeze că am acest drept până în iunie 2014? În iulie 2014 nu pot sa-mi iau telefon, dacă tot prelungesc abonamentul? NU ESTE EVIDENT CĂ ĂSTA ERA SENSUL? Ca să nu mai zic că la începutul înregistrării am întrebat, în clar, dacă mai e nevoie să prelungesc și mi s-a răspuns că nu. Această parte nu apare în înregistrare. DAR, CHIAR ȘI AȘA, ESTE EVIDENT CĂ AM FOST ÎNȘELAT LA TELEFON.

 

Ce e așa greu să recunoști: "Am încercat să te păcălim, asta e, de obicei merge fără probleme. Ne cerem scuze, o să încercăm să-i păcălim pe alții, dar cu tine o să avem grijă fiindcă ești ceva mai atent."

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

[ Editat ]

Buna Bogdan!

 

Oferta a fost facuta strict pentru servicii, nu si pentru telefon. Ti s-a spus ca poti lua telefon oricand. Exista doua tipuri de prelungiri - una pentru telefon, alta pentru servicii. Achizitionarea unui telefon printr-o subventie primita pe baza valorii abonamentului si prin cheltuirea punctelor de loialitate presupune prelungirea contractului cu 1 sau 2 ani din momentul achizitiei, fapt ce iti poate fi confirmat de orice reprezentant Vodafone si de orice client al acestei companii.

 

De asemenea, te rog sa tii cont de informatiile transmise in privat.

 

Multumesc!

 

 

 

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

În loc să-mi răspunzi la întrebare, m-ai amenințat cu banarea de pe forum.

Nu-i nimic, o mai pun o dată:

 

Ce sens a avut să menționeze că am acest drept până în iunie 2014? În iulie 2014 nu pot sa-mi iau telefon, dacă tot prelungesc abonamentul?

 

Și, bonus:

 

Unde este prima parte înregistrării?

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Buna Bogdan!

 

Ti-am raspuns la intrebare, poti lua telefon oricand. Am spus si in postarea anterioara. Cat timp beneficiezi de o subventie si cheltuirea punctelor, contractul se va prelungi.

 

Se inregistreaza doar partea care priveste clauzele contractuale. In cazul tau, cele referitoare la servicii, deoarece pentru acestea ai prelungit contractul.

 

Referitor la continutul mesajelor private, am rugamintea sa nu il postezi, dupa cum iti spuneam si in privat, privesc strict persoanele implicate.

 

O zi frumoasa!

 

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Bine, văd ca te prefaci că nu înțelegi. Stai liniștită, nu ești prima. Dar măcar ești cea mai simpatică dintre cei de până acum.

Hai să încercăm cu variante, poate doar, doar, primesc și eu un răspuns:

 

Ce sens a avut să menționeze că am acest drept până în iunie 2014? În iulie 2014 nu pot sa-mi iau telefon, dacă tot prelungesc abonamentul?

 

a) pentru că spera să nu mă prind sau, chiar dacă mă prind, să nu fac nimic, de lene;

b) pentru că nu știa nici el reglementările companiei;

c) pentru că reglementările companiei nu prevăd așa ceva;

d) pentru că l-a luat gura pe dinainte, fără să fie conștient ce spune.

 

Hai, te rog, mai fă un efort, unul mic - alege una dintre variante și promit că las tot Vodafone-ul în pace și mă mut la altă companie în ordine și liniște.

 

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎29-05-2013
0

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

  Ai ma bogdan ca e clara treaba Emoticon fericit : prelungesti 2 ani abonamentul prin oferta telefonica si in 2 ani daca vrei un telefon nou. In total te leaga de ei 4 ani in loc de 2 cum era de bun simt.

  Si nu mai pune si tu mesajele private in care te ameninta pe forum ...ce dracu tot nu intelegi. Emoticon fericit

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Buna argoteck!

 

Contractul pentru servicii si cel pentru telefon (daca este cazul) se suprapun de obicei, clientii prelungind oferta de servicii si achizitionand telefon in acelasi timp. Alteori, nu. Bogdan se afla in situatia a doua. Contractul, per total, ar fi prelungit din momentul achizitiei telefonului cu 1 sau 2 ani, dupa cum alege acesta. Aceste lucruri sunt normale, daca nu ar fi fost, s-ar fi corectat.

 

Acesta este raspunsul pe care l-a primit atat public, cat si  in privat.

 

In cadrul privat i s-a adus la atentie faptul ca postarea mesajelor private pe forum, indiferent de continutul acestora, este interzisa de regulamentul forumului si poate atrage dupa sine blocarea temporara sau permanenta a contului de forum. Nu a fost intentia mea ca mesajul sa fie perceput ca o amenintare ,tocmai  de aceea i-am comunicat detaliile in cadru privat si nu public.

 

Multumesc!

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

@argoteck: lol

 

@Irina:

Ce sens a avut să menționeze că am acest drept până în iunie 2014? În iulie 2014 nu pot sa-mi iau telefon, dacă tot prelungesc abonamentul?

 

a) pentru că spera să nu mă prind sau, chiar dacă mă prind, să nu fac nimic, de lene;

b) pentru că nu știa nici el reglementările companiei;

c) pentru că reglementările companiei nu prevăd așa ceva;

d) pentru că l-a luat gura pe dinainte, fără să fie conștient ce spune.