Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

e) Pentru ca in iunie 2014 Vodafone va fi cumparat de Nestle.

f) Pentru ca in iunie 2014 vine apocalipsa.

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎29-05-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

  Mai in gluma mai in serios am explicat si eu treaba.Omul de la telefon era interesat de partea lui..adica sa vanda abonamentul.E clar ca ce a facut nu e in regula si sincer e bine sa fie sanctionat ca sa nu zic mai mult (nu cred ca o sa fie cazul, dar ma rog).

  Cred ca la x luni de la o prelungire poti sa faci alta.Cam aste explica treaba.Faci una de abonament apoi la 9 luni sa zicem faci una de telefon.

  Totusi la tine sa chinuit cineva sa-ti explice ceva.La mine la prima postare mi sa dat cu flit si la a doua (e drept pe alt forum dar tot angajat al lor) mi a zis ca sunt eu frustrat.Si doar ceream lamuriri privind o situatie in care faceau reclama si nu dadeau detalii complete.

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎03-06-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

[ Editat ]

@BogdanVisan eu cred ca defapt din cauza frustrarii tale nu intelegi...din ce am citit, toate informatiile postate de moderator se gasesc in termenii si conditiile generale, le gasesti pe site

 

si...la asta: 

Ce sens a avut să menționeze că am acest drept până în iunie 2014? În iulie 2014 nu pot sa-mi iau telefon, dacă tot prelungesc abonamentul?

 

a) pentru că spera să nu mă prind sau, chiar dacă mă prind, să nu fac nimic, de lene;

b) pentru că nu știa nici el reglementările companiei;

c) pentru că reglementările companiei nu prevăd așa ceva;

d) pentru că l-a luat gura pe dinainte, fără să fie conștient ce spune.

 

reformuleaza intr-o solicitare/intrebare reala, ca altfel nu vei primi raspuns Emoticon care face cu ochiul

Open your mind before you open your mouth!
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎29-05-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Se pare ca la vodafone daca nu esti de acord cu ei esti clar Frustrat. Si eu am primit acelasi mesaj.Unde sunt vremurile in care erau draguti indiferent ce le ziceai?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Salutare!

 

@argoteck, ce anume din discutia de fata iti denota faptul ca userului deschizator al topicului nu i s-a raspuns in mod profesionist, ca pe vremurile pe care le amintesti? 

 

@BogdanVisan, 

Colega mea, Irina, a incercat sa iti preia cazul si sa iti ofere toate informatiile necesare intr-un mod decent, cu un vocabular cat se poate de adecvat. Inteleg ca ai apelat la acest forum, intocmai pentru rezolvarea situatiei tale neplacute. In cazul acesta, de ce trebuie sa existe o discutie contradictorie cu un om care doreste sa te ajute? 

Cum spuneam si in cadrul altor subiecte de pe acest forum, din pacate, aceasta cale de comunicare nu este pentru toata lumea. 

 

Multumesc

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Dragă Claudiu, nici rolul de "moderator" nu-i potrivit pentru toată lumea. O să vă dau o lecție gratuită, ție și Irinei, ca să aflați cum ar fi trebuit să răspundeți (nu-i nevoie să-mi mulțumiți, o fac pentru că îmi place să ajut oamenii, asa cum am incercat să-l ajut și pe Vertigo):

 

-----------------------------------------------------------------

"Salut Bogdan,

 

M-am informat în legătură cu problema descrisă de tine și situația este în felul următor: oferta a fost făcută strict pentru servicii, nu și pentru telefon. Există două tipuri de prelungiri - una pentru telefon, alta pentru servicii. Achiziționarea unui telefon printr-o subvenție primită pe baza valorii abonamentului și prin cheltuirea punctelor de loialitate presupune prelungirea contractului cu 1 sau 2 ani din momentul achiziției.

 

Pe de altă parte, ai perfectă dreptate în legătură cu exprimarea agentului de la telefon. Acesta ar fi trebuit să explice clar cum stau lucrurile dar, în loc de asta, a urmărit doar să obțină prelungirea contractului. Îmi cer scuze în numele Vodafone și mă voi strădui să obțin o compensație pentru tine, în calitate de client păgubit. În cazul în care voi reuși, vei fi contactat telefonic de un reprezentant al companiei. În caz contrar, este dreptul tău să apelezi la ANCOM sau ANPC.

 

O zi bună,

Vodafănel Corectescu

-----------------------------------------------------------------

 

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎29-05-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Pai mai Claudiu ai sa vedem ce ai raspuns tu la mine pe topicul "ce nu va place la vodafone":

"Salut,

 

Avansul acela nu ti s-a cerut fara motiv. 

Nu are nicio legatura cu statutul de client existent sau nou, cu o vechime mai mare sau mai mica, atata vreme cat exista un trecut istoric al facturilor nu foarte bun, intarzieri, deconectari, sau trecerea de la un abonament cu valoare mica la unul cu valoare foarte mare. 

De asemenea, te informez ca tu incurci anumite informatii. Aceasta situatie tine de tine ca abonat, nu de reclama pe care tu o consideri (incorect, desigur) mincinoasa. 

 

Claudiu"

 

Totusi a fost o colega moderator draguta si a verificat punctual situatia(ii multumesc pe aceasta cale). Problema era cauzata ca nu am inca 6 luni de facturi pe vodafone.

 

Raspunsul tau a fost profesionist ? Nu mai bine verificai inainte ? Zic si eu. Apoi ti se pare normal sa sun la *222 pe problema de mai sus si sa mi se zica nu ca au habar ? Ti se pare normal ca domnul Tudor sa mi zica pe alt forum ca sunt eu frustrat cand doar ceream lamuriri pe o problema reala ?

 

Nu mai conteaza...

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

[ Editat ]

Salutare!

 

Sunt de parere ca o discutie se poate purta civilizat, fara jigniri si acuze violente. In momentul in care tratezi o situatie cu o anumita nuanta, se intelege ca doresti sa continui aceasta discutie in acelasi mod. Din pacate, nu am intalnit o modalitate decenta de discutie in niciunul dintre cele doua schimburi de mesaje. Acesta este un forum (poate termenul nu este suficient de clar), userii au o oarecare libertate in interactiuni (atata timp cat exista si anumite limite nedepasite, desigur). In categoria userilor, suntem inclusi si noi, moderatorii. 

 

Interactiunile pe care le-ai avut cu alti reprezentanti ai companiei nu ma privesc si nu pot interveni in aceste cazuri. Tot ceea ce pot face pentru tine este sa transmit feedback-ul tau direct catre persoanele implicate si catre superiori. 

 

Multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

[ Editat ]

Salut Bogdan,

 

Multumesc pentru exemplul de postare. 

Sincere aprecieri, din pacate insa, este scrisa in necunostinta de cauza tinand cont de situatie, proceduri, actiuni interne, etc. 

 

Recomandarea mea este sa ne axam fiecare pe lucrurile pe care le cunoastem mai bine. Iti multumesc pentru lectie, insa nu este necesara, te pot asigura de asta.  

 

O zi frumoasa!

 

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: Țeapa Vodafone: reînnoirea abonamentului prin telefon

Dacă regulile interne te obligă să-ți bați joc de un client, atunci nu lucrezi la compania potrivită. Poți să ții minte sfaturile mele pentru cazul în care îți găsești un job serios.

 

Apropo, bătaia de joc la adresa mea continuă din partea acestei firme mizerabile. Sunt sunat de 2 ori, nu pot să răspund, apoi primesc mesaj că "am fost sunat de nenumărate ori" (oare nu știa să numere nici până la 2?) și "să sun eu la numărul 0372024727". Am sunat de nenumărate ori (da, nenumărate !!) și acel număr este invalid.

 

Asta după ce acum trei săptămâni mi-au dat un număr de fax unde să trimit cererea de ascultare a înregistrării, după care am aflat că acolo nu citește nimeni faxurile. Plus multe, multe bâlbe și niciodată cuvintele "îmi pare rău", plus interacțiunea cu tot felul de indivizi care fac pe deștepții, ca moderatorii de mai sus.