Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 230
Înregistrat: ‎05-02-2012
0

Achizitie smartphone nou prin departamentul de retentie

[ Editat ]

Nu am mai scris de multă vreme pe acest forum, dar simt nevoia să transmit impresiile mele cu privire la cum se face achiziția unui smartphone nou prin departamentul de retenție clienți.

Din octombrie anul trecut am abonamentul "RED 19 fără telefon" și un Nokia Lumia 1020. Duminică, 29 mai, decid că vreau să schimb telefonul. Avem 23081 puncte de fidelitate Vodafone, și îmi este permisă trecerea de la RED 19 fără telefon la RED 19 cu telefon în cadrul perioadei contractuale, cu 4 luni înainte de expirarea acesteia. Așa că folosindu-mă de portalul MyVodafone trimit o solicitare de a fi contactat de către departamentul de retenție pentru o ofertă de retenție cu achiziția unui Lumia 950 XL. Chiar dacă Vodafone România vinde acest telefon cu 634 EUR în timp ce EMAG îl vinde cu 500 de lei mai ieftin, iar Microsoft Store din UK îl vinde cu 400 lire sterline și-ți dă și un display dock gratuit, am ales totuși să merg cu Vodafone. Nu intenționez să renunț la abonament și m-am gândit să folosesc și cele 23081 puncte de fidelitate.

Deci duminică seara am trimis solicitarea. Văzând că nu mă contactează nimeni de la Vodafone, miercuri, 1 iunie sun eu la Relații Clienți și intru în contact cu un domn de la departamentul de retenție. Îi spun ce vreau și-mi zice: "sigur că da, se poate." Trebuie să treceți la RED 19 cu telefon. Zic, foarte bine. Se poate să trec la noul abonament începând cu data de 14 când se emite factura, sau trebuie să trec acum? Îmi spune că nu e nevoie să fac schimbarea imediat. Ok, aleg să se schimbe abonamentul pe 14 iunie. Îmi zice că termenul maxim de livrare al telefonului este 10 iunie. Îi zic că adresa de livrare este în București, vis-a-vis de noul sediu Vodafone de pe Barbu Văcărescu, de lângă Mall Promenada. Îmi spune că termenul de 10 iunie este termenul maxim în caz că sunt foarte multe comenzi la Vodafone, în caz că nu sunt curieri disponibili, dar având în vedere că se livrează în București nu ar trebui să se ajungă la 10 iunie ci mai devreme. Ca și notă, nu știu câți dintre dumneavoastră au observat că în magazinul online Vodafone, sub Lumia 950 XL scrie negru pe alb "Livrare gratuita în 48 de ore". Ok, accept să trec la RED 19 cu telefon, accept să prelungesc contractul pe 2 ani, și mi se comunică prețul telefonului: 2088 lei. Aleg să folosesc punctele de fidelitate și reduc prețul la 1054 lei. Și mă pun pe așteptat.

Vineri, 3 iunie, sun din nou la Vodafone, la livrări comenzi. Întreb de starea comenzii mele. Mi se spune că e în procesare. Mă gândesc să-i avertizez cu privire la faptul că adresa de livrare este adresa de la serviciu, și sâmbăta și duminica nu pot fi găsit acolo. Domnul cu care vorbesc îmi spune că nu-i nici o problemă, comanda mea este în lucru și marți ar trebui să primesc telefonul. Dacă nu marți, atunci miercuri în cel mai rău caz.

Marți 7 iunie, pe la ora 16:00 sun din la Vodafone să mă interesez de starea comenzii. Îmi răspunde o domnișoară și după îndelungi căutări găsește în sistem comanda mea și-mi spune că este "incompletă". Dacă vineri era în procesare acum a ajuns să fie incompletă. Nu reușește să-mi explice de ce e incompletă, îmi spune că poate e în starea aceasta fiindcă am ales să schimb abonamentul începând cu data de 14. O întreb de ce nu mi s-a comunicat această condiție pe 1 iunie. Nu știe ce să-mi zică, dar schimbă starea comenzii și o pune din nou în procesare.

Miercuri, 8 iunie, ora 08:30 dimineața. Sun din nou la Vodafone. Îmi răspunde un domn. Comanda mea este în continuare în procesare. Îi spun că dacă nu se livrează până joi, 9 iunie anulez totul. Îmi răspunde că gata, a urgentat comanda mea, și sigur, a doua zi voi primi telefonul.

Azi e 9 iunie. Sun din nou la Vodafone, la ora 11:30 AM. Îmi răspunde o domnișoară. Și-mi zice că aseară, cineva a adăugat o notă la comanda mea, cum că trebuie să plătesc un avans de 50%. Evident nu m-a sunat nimeni din Vodafone să-mi zică de treaba asta. Și niciodată, în toate discuțiile pe această temă pe care le-am avut cu Vodafone nu mi s-a spus acest lucru, că poate ar trebui să plătesc un avans.

Întreb: "Și dacă plătesc acest avans, când primesc telefonul?".

"În cel mult 3 zile după ce Vodafone are confirmarea plății avansului."

Acesta a fost momentul când am decis să anulez și comanda, și schimbare de abonament și prelungirea de contract, totul.

După care mi-am comandat la EMAG smartphone-ul, l-am plătit cu un card Raiffeisen. Voi face plata în 6 rate fără dobândă, și prețul de vânzare e și mult mai mic decât prețul de vânzare la liber practicat de Vodafone.

Îi urez lui Vodafone mult succes în continuare cu vânzările, dar dacă se întâmplă același lucru și la alți clienți...

Asta-i tot ce am avut de spus.

Cosmin
Highlighted
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Achizitie smartphone nou prin departamentul de retentie


@cosmin_ciuc a scris:

Nu am mai scris de multă vreme pe acest forum, dar simt nevoia să transmit impresiile mele cu privire la cum se face achiziția unui smartphone nou prin departamentul de retenție clienți.

Din octombrie anul trecut am abonamentul "RED 19 fără telefon" și un Nokia Lumia 1020. Duminică, 29 mai, decid că vreau să schimb telefonul. Avem 23081 puncte de fidelitate Vodafone, și îmi este permisă trecerea de la RED 19 fără telefon la RED 19 cu telefon în cadrul perioadei contractuale, cu 4 luni înainte de expirarea acesteia. Așa că folosindu-mă de portalul MyVodafone trimit o solicitare de a fi contactat de către departamentul de retenție pentru o ofertă de retenție cu achiziția unui Lumia 950 XL. Chiar dacă Vodafone România vinde acest telefon cu 634 EUR în timp ce EMAG îl vinde cu 500 de lei mai ieftin, iar Microsoft Store din UK îl vinde cu 400 lire sterline și-ți dă și un display dock gratuit, am ales totuși să merg cu Vodafone. Nu intenționez să renunț la abonament și m-am gândit să folosesc și cele 23081 puncte de fidelitate.

Deci duminică seara am trimis solicitarea. Văzând că nu mă contactează nimeni de la Vodafone, miercuri, 1 iunie sun eu la Relații Clienți și intru în contact cu un domn de la departamentul de retenție. Îi spun ce vreau și-mi zice: "sigur că da, se poate." Trebuie să treceți la RED 19 cu telefon. Zic, foarte bine. Se poate să trec la noul abonament începând cu data de 14 când se emite factura, sau trebuie să trec acum? Îmi spune că nu e nevoie să fac schimbarea imediat. Ok, aleg să se schimbe abonamentul pe 14 iunie. Îmi zice că termenul maxim de livrare al telefonului este 10 iunie. Îi zic că adresa de livrare este în București, vis-a-vis de noul sediu Vodafone de pe Barbu Văcărescu, de lângă Mall Promenada. Îmi spune că termenul de 10 iunie este termenul maxim în caz că sunt foarte multe comenzi la Vodafone, în caz că nu sunt curieri disponibili, dar având în vedere că se livrează în București nu ar trebui să se ajungă la 10 iunie ci mai devreme. Ca și notă, nu știu câți dintre dumneavoastră au observat că în magazinul online Vodafone, sub Lumia 950 XL scrie negru pe alb "Livrare gratuita în 48 de ore". Ok, accept să trec la RED 19 cu telefon, accept să prelungesc contractul pe 2 ani, și mi se comunică prețul telefonului: 2088 lei. Aleg să folosesc punctele de fidelitate și reduc prețul la 1054 lei. Și mă pun pe așteptat.

Vineri, 3 iunie, sun din nou la Vodafone, la livrări comenzi. Întreb de starea comenzii mele. Mi se spune că e în procesare. Mă gândesc să-i avertizez cu privire la faptul că adresa de livrare este adresa de la serviciu, și sâmbăta și duminica nu pot fi găsit acolo. Domnul cu care vorbesc îmi spune că nu-i nici o problemă, comanda mea este în lucru și marți ar trebui să primesc telefonul. Dacă nu marți, atunci miercuri în cel mai rău caz.

Marți 7 iunie, pe la ora 16:00 sun din la Vodafone să mă interesez de starea comenzii. Îmi răspunde o domnișoară și după îndelungi căutări găsește în sistem comanda mea și-mi spune că este "incompletă". Dacă vineri era în procesare acum a ajuns să fie incompletă. Nu reușește să-mi explice de ce e incompletă, îmi spune că poate e în starea aceasta fiindcă am ales să schimb abonamentul începând cu data de 14. O întreb de ce nu mi s-a comunicat această condiție pe 1 iunie. Nu știe ce să-mi zică, dar schimbă starea comenzii și o pune din nou în procesare.

Miercuri, 8 iunie, ora 08:30 dimineața. Sun din nou la Vodafone. Îmi răspunde un domn. Comanda mea este în continuare în procesare. Îi spun că dacă nu se livrează până joi, 9 iunie anulez totul. Îmi răspunde că gata, a urgentat comanda mea, și sigur, a doua zi voi primi telefonul.

Azi e 9 iunie. Sun din nou la Vodafone, la ora 11:30 AM. Îmi răspunde o domnișoară. Și-mi zice că aseară, cineva a adăugat o notă la comanda mea, cum că trebuie să plătesc un avans de 50%. Evident nu m-a sunat nimeni din Vodafone să-mi zică de treaba asta. Și niciodată, în toate discuțiile pe această temă pe care le-am avut cu Vodafone nu mi s-a spus acest lucru, că poate ar trebui să plătesc un avans.

Întreb: "Și dacă plătesc acest avans, când primesc telefonul?".

"În cel mult 3 zile după ce Vodafone are confirmarea plății avansului."

Acesta a fost momentul când am decis să anulez și comanda, și schimbare de abonament și prelungirea de contract, totul.

După care mi-am comandat la EMAG smartphone-ul, l-am plătit cu un card Raiffeisen. Voi face plata în 6 rate fără dobândă, și prețul de vânzare e și mult mai mic decât prețul de vânzare la liber practicat de Vodafone.

Îi urez lui Vodafone mult succes în continuare cu vânzările, dar dacă se întâmplă același lucru și la alți clienți...

Asta-i tot ce am avut de spus.


Buna, Cosmin!

 

Imi pare sincer rau pentru situatia intampinata. Ne poti scrie situatia intampinata aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

 

 

O zi frumoasa.