Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-05-2016
0

Bataie de joc

Acum doua saptamani am fost sunata de un tip foarte politicos si amabil care a vrut sa-mi faca o oferta de reinnoire a abonamentului. Intr-un final, am acceptat o oferta care implica si primirea unui telefon.

 

De doua saptamani incoace, sun aproape zilnic la relatii cu clientii pentru a afla informatii noi despre starea pachetului, de fiecare data raspunzandu-mi-se aceiasi fraza: "Ne pare rau, pachetul dvs nu a fost inca trimis, inca nu stim de ce."

Serios? Oameni buni, atata incompetenta din partea unei companii nu am vazut in viata mea. Cum sa ti se spuna 2 saptamani, in fiecare zi, ca "azi trimitem pachetul si va ajunge la dvs in 3-5 zile lucratoare"? Cat de nesimtiti puteti fi? Va tratati toti clientii asa sau eu sunt un caz mai "norocos"? 

Astept un raspuns din partea unui reprezentant al firmei, sa-mi clarifice situatia, si sa ma ajute spre rezolvarea problemei.
Daca nici pana la finalul saptamanii nu gasim o metoda sa intru in posesia telefonului, as dori sa imi retrag toate abonamentele de la Vodafone!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎28-06-2014
0

Re: Bataie de joc

Da,sunt de acord.

Vodafone mai nou isi bate joc de clienti.

Am citit in forum cum toate povestile de returnare de telefon au final fericit, dar in cazul meu m-am tot lovit de tot felul de functionari care iti raspund evaziv, ...vom reveni cu un telefon mai tirziu(nici dupa cinci zile n-au revenit)

Concret: am cumparat un samsung galaxy S6 edge, din magazinul online,cu banii jos.

Doua zile n-am fost in deplasare(l-a preluat nepotul meu).Cind am deschis pachetul totul parea OK,dar dupa doua zile,cind am deschis telefonul aparea doar o dunga alba pe partea de jos a ecranului.Am sunat la 555(apel cu taxa)  si am cerut schimbarea telefonului cu un alt telefon, operatorul a sugerat sa merg la la un magazin oficial Vodafone si sa-l bag la service.Am refuzat si am cerut sa mi se schimbe telefonul pe baza celor 14 zile returnare garantat. Mi-au zis ca acele zile  nu-s valabile ca telefonul este defect. Am mai sunat la 222 si am cerut sa-mi faca o cerere de returnare de bani,ceea ce operatoarea a si facut(asa mi-a spus), si a zis ca v-a reveni cu un telefon cu detalii mai tirziu.Dupa patru zile de asteptare, am sunat din nou la 222,cerind explicatii de ce nu-mi raspunde nimeni,operatorul(cei drept cel mai amabil si informat dintre toti),si-a cerut scuze pentru neglijenta colegei, si mi-a explicat ca cele 14 zile nu-s valabile ca telefonul s-a defectat dupa patru zile de cind am preluat telefonul ,si numai in trei zile daca se intimpla mi-l schimba( cica ar fi o regula).Asa ca m-am dus la primul magazin Vodafone si am bagat telefonul in service(15 zile lucratoare).Azi dupa doua zile dupa ce am predat telefonul a venit un agent de la FAN CURIER,sa-mi preia telefonul....Nu am cuvinte...2000 ron aruncati...vreau sa-mi anulez contractul cu vodafone pentru totdeauna!!!!!!

Highlighted
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Bataie de joc

Buna,

 

Ne pare rau pentru situatiile intampinate si pentru neplacerile cauzate. 

Pentru rezolvarea situatiilor va rog sa ne contactati prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm.

 

Multumesc!