Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎13-03-2013
0

Cum am fost dezamagit de departamentul de "Ofertare" Vodafone

[ Editat ]

Tragicomedie in 10 acte:

 

1. In urma interesului meu in privinta achizitionarii unui telefon nou, Vodafone vine cu doua oferte pentru 2 planuri tarifare mentionate de mine.

NOTA: in paralel am solicitat aceleasi oferte si la principalul concurent de pe piata.

--- 5 Octombrie 2015 ---

2.  In termen scurt / foarte scut (2 zile Vodafone / 1 ora principalul concurent) primesc ofertele.

3. Dupa un calcul simplu ajung la concluzia ca dupa 2 ani de contract la principalul concurent platesc cu aproximativ 100euro mai putin (pret telefon + servicii asemanatoare) si intreb daca se poate ca Vodafone sa se apropie cat de cat de oferta concurentului. Aduc la cunostinta acest aspect mentionand de asemenea ca pentru al doilea abonament, la momentul prelungirii, am ales oferta Vodafone chiar daca era mai costisitoare - totusi diferenta a fost de maxim 20euro...

4. Dupa lecturarea mailului pe diagonala concluzia Vodafone a fost ca n-am inteles bine preturile telefonului.

5. Imi explic calculul: telefon de la concurent + abonament X 24 luni + 100euro = telefon de la Vodafone + abonament X 24 luni.

6. Mi se counica ca s-a inteles calculul si mi se aduce la cunostinta ca abonamentul este separat si ca de banii aia primesc servicii.

7. Comunic ca stiu acest lucru si ca servicii asemanatoare primesc si de la principalul concurent platind cu 100euro mai putin.

--- 6 Octombrie 2015 ---

8. Comunic ca am decis sa nu dau curs ofertelor prezentate insistand asupra faptului ca as prefera ca Vodafone sa incerce sa se apropie de ofertele concurentului. A! sa se apropie macar...nu sa le depaseasca.

--- 8 Octombrie 2015 ---

9. Mentionez ca ma astept ca discutia sa fie incheiata de catre Vodafone: exista sau nu posibilitatea unei oferte apropiate de cea a principalului concurent.

10. Mi se comunica ca: "acestea sunt ofertele si reducerile maxime pe care vi le pot acorda pentru numarul dumneavoastra".

THE END

 

Concluzie: Pentru un client Platinum cu 2 abonamente (unul mai vechi, altul mai nou), fara nicio intarziere de plata...niciodata si cu un scoring cica foarte bun (comunicat de un angajat al unui magazin) Vodafone nu poate veni cu o oferta mai buna decat a principalului concurent.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Cum am fost dezamagit de departamentul de "Ofertare" Vodafone

Buna, der_ruhestand!

Apreciem feedback-ul tau. Te asigur de faptul ca acesta a fost adresat.

Daca ai nevoie de asistenta privind aceasta solicitare, te rog sa accesezi chat-ul si un coleg de-al meu te va ajuta.

 

O zi frumoasa!

 

Highlighted
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎13-03-2013

Re: Cum am fost dezamagit de departamentul de "Ofertare" Vodafone

Buna Irina,

Sper ca mesajul meu va ajunge unde trebuie si se va tine la un momentdat cont de faptul ca pe langa atragerea clientilor noi e foarte important sa ti-i pastrezi si pe cei vechi...

Inca nu m-am hotarat daca sa accept oferta concurentului sau nu...cred ca mai astept putin sa vad ofertele de sarbatori ca tot nu mai e mult pana atunci.

La chat nu cred ca am de ce sa apelez pentru ca probabil voi primi acelasi raspuns....dezamagitor.

Multumesc pentru raspuns.

 

O zi buna in continuare!