Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-05-2012
0

Inlocuire telefon

[ Editat ]

Expun si eu problema mea. 

Totul a inceput dupa o discutie cu cineva care vroia telefonul meu. Am decis sa il dau si din acei bani sa iau alt telefon avand in vedere ca imi expira contractul. Toate bune si frumoase, merg intr-un magazin Vodafone sa imi faca o oferta de prelungire plus telefonul dorit. Surpriza !!! era mult mai rentabil sa renunt la abonament si sa fac altul. Cer sa mi se inchida abonamentul cu gandul de a pleca catre alt operator. Un operator din Call Center imi comunica ca pot fi apelat in 3 zile lucratoare de catre un asistent pentru a mi se face o oferta mai buna. Trec 3 zile... pauza sun din nou alt operator ca o sa fiu apelat in 4 zile din momentul primei sesizari... bun... ma apuca dracii si sun sa inchid abonamentul si sa parasesc reteaua... toate bune si frumoase pana imi raspunde o tipa si incepe sa tipe la mine ca trebuie sa fiu sunat mai intai de catre persoana mentionata mai sus si ca nu inchid ei abonamentul de capul lor, intreb cand o sa fiu sunat.. in 5 zile lucratoare de la data primului apel. 

Astept inca o zi si ma suna un tip, ii spun ce si cum si ajungem la concluzia ca imi trimite telefonul cerut Samsung galaxy s4 la prelungirea abonamentului + abonament marit de la 21 la 29. Accept. Aici intervine urmatoarea problema care e atat din vina mea cat si din vina operatorului. Eu am vazut pe site telefonul Black edition si am crezut ca il primesc pe acela nu unul black care de fapt imita carbonul. Constat cu stupoare ca pe telefon aveam deja o folie de protectie, telefonul avea update-urile facute deja plus ca telefonul se incarca in 6 ore ceea ce este absurd. 

Sun din nou la Call Center sa lamuresc treaba, mi s-a comunicat ca nu se mai importa S4 si ca trebuie sa raman cu el si ca black edition s-a terminat ( fals pe site mai apareau ultimele 3 bucati) oricum nu este real stocul. Am zis ca asta e mi-am luat teapa si raman cu el. In weekend ma duc la reprezentanta Samsung sa vad ce e cu telefonul... a inceput sa ma ia tipul de acolo la impins vagoane ca nu trebuia sa primesc telefonul mai ales ca avea folie, updateuri facute si restul. Mi se schimba bateria(era umflata cea veche si tinea aproximativ 8ore dupa o incarcare de 6) si o resoftare. 

Sun din nou la Call Center sa schimb telefonul ca nu e normal sa primesc unul folosit, mi se comunica ca se schimba si ca o sa trimita curierul sa il ridice. Se trimite curierul la o adresa gresita, sun din nou la Call Center sa remediem situatia, dau adresa la care trebuia trimis curierul si ca o sa vina a doua zi. A doua zi curierul nu apare, sun din nou ca nu e normal asa ceva, trebuie sa trimit telefonul meu ca ulterior sa il primesc pe cel bun asta in conditiile in care se apropie weekendul si raman fara telefon. 

Dupa cateva ore ma suna de la curier ca vin sa ridice telefonul dar surpriza tot eu trebuie sa platesc ca dau retur un produs care s-a trimis gresit de catre VOI.

 

Draga Vodafone sunt curios cate zile o sa treaca sa primesc un telefon bun si cati nervi trebuie sa mai faceti clientilor?? Sa nu ma luati ca e vina celor de la Samsung ca nu aveti dreptate. Am cumparat in trecut Samsung galaxy s plus, S2, si S3 pe care apropo am dat 2752 de lei. Dupa atati amari de bani bagati in firma voastra oare nu merit macar putin respect? Oare nu merit sa fiu sunat inapoi de catre un consultant dupa ce i-am lasat un mesaj vocal? In care va mai laudati si ca reveniti in maxim 24 de ore( 24 de ore lucratoare? adica in 3 zile daca lucrati 8 ore pe zi)??? 

 

Sper ca toata aventura sa se termine cu bine si sa nu trebuiasca sa ajung la OPC pentru ca acolo ajungem. Va purtati cu noi(clientii vostrii) ca si cum am fii ultimii sclavi !!

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Inlocuire telefon

[ Editat ]

Buna,

 

Imi pare rau pentru orice neplacere cauzata.

Pentru verificarea situatiei relatate, te rog, sa apelezi cu incredere la chat.

Il poti accesa de pe orice pagina a site-ului. Este afisat exact ca in imaginea atasata:

 

chat.jpg

 

Multumesc,

Roberta

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎19-05-2012
0

Re: Inlocuire telefon

Multumesc pentru raspuns, acea optiune de chat am folosit-o de multe ori, de fiecare data alt raspuns. Poate poti sa imi explici si mie de ce daca in momentul in care clientul face o cerere de returnare telefon si inlocuirea lui cu un alt terminal pe motiv ca acel terminal era folosit si nu de mine prima data trebuie sa mai astept acum alte 14 zile calendaristice ca trebuie trimis in service si de acolo sa se comunice daca imi trimit alt terminal?? 

 

Nu e normal acest lucru. Daca ceream un telefon resigilat din prima nu mai faceam atata scandal sa ma stie tot Call Centerul. Telefonul nu a fost primit cadou de asemenea ca sa inchid ochii si sa merg mai departe. Din moment ce eu il platesc am asteptarea ca acesta sa fie nou si nu unul resigilat. 

 

Cu fiecare zi ce trece regret tot mai mult alegerea facuta. Urmatorul pas mai mult ca sigur o sa fie refuzul de a mai platii si primii vreun serviciu din partea voastra. Faceti tot ceea ce vreti pentru a se scurge cele 14 zile in care se poate renunta la abonament si apoi spuneti ca daca nu ne convine il putem inchide platind costurile aferente. 

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013
0

Re: Inlocuire telefon

Buna, AndreiBKR!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata.

Din pacate, noi nu avem acces sa facem verificarile necesare, drept urmare, te rog sa apelezi cu incredere la serviciul Chat, asa cum ti-a recomandat si Roberta.

 

O zi placuta,

Georgiana