Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

Imi cer scuze daca intrebarea nu-i pusa tocmai in aria potrivita, dar se potriveste, cred, cel putin partial.

 

Ideea e ca primesc acel mesaj; aveti idee de ce?

 

Inca doua intrebari:

1) de ce nu e posibil sa iti pastrezi numarul atunci cand spui ca vrei abonament nou, pe site? Parca in magazin se putea asa ceva (asa stiu ca au facut ai mei de ani buni), pe site de ce nu exista optiunea "inlocuire abonament, pastrare numar"?

2) dupa cum arata cosul de cumparaturi, sa inteleg ca vor fi 20Euro de dat lunar (10 abonament si 10 telefon) sau se refera la aceeasi suma de 10 euro (abonamentul) si mai sus si mai jos? Ca daca e prima varianta...aiurea.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

[ Editat ]

Salutare!

 

  Mesajul acela poti sa-l ignori,deocamdata.

  

  1.De exemplu,pe un alt cont apare,pentru un numar eligibil de reinnoire,ca in screen-ul de mai jos,unde ti se recomanda schimbare abonament cu unul la un cost similar.(eu am un Mega 6 si mi se recomanda un Easy 7).Dai click pe cumpara si il adauga in cos.Ai posibilitatea "Vezi alte oferte" cu achizitia unei variante personalizate,sau...reinnoirea abonamentului existent.

 

  Daca nu apare asa ceva,inseamna ca nu ai numarul autorizat,pentru reinnoire.Cu aspectul acesta te ajuta un moderator.

 

 

 

 

2.Din ce vad eu,ai adaugat in cosul de cumparaturi un abonament fara telefon+un abonament cu  Smart Mini.Trebuie sa stergi pe cel care nu ti-e necesar.

 Abonamentul Smart 10 vine cu un cost lunar de 10 euro TVA inclus.

 

 


Vodafone
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

Mda, ai dreptate, sunt eu neatent. Nici nu mi-am dat seama ca am adaugat si varianta fara telefon.

 

Cat despre partea cu numarul - e foarte ciudat, deoarece in cont, pt numarul respectiv, apare: Activ de la: Joi 01/03/2012

 

Deci in mai putin de o luna si jumatate va expira abonamentul. Chiar ma mir ca inca nu am fost sunat si batut la cap de operatori Vodafone (No offense!).

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

 Se rezolva cu o resetare a contului. Emoticon fericit


Vodafone
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

Resetare a contului, hmmm. Asta cum pot face?
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Intrebare eroare la achizitie telefon + abonament

Buna dimineata irradu!

 

Pentru verificarea contului, este necesar sa ii apelezi pe colegii de la departamentul Relatii Clienti. Numarul de contact este: *222 si programul lor este: Luni-Vineri 08:00-22:00, Sambata-Duminica 08:00-18:00. Acestia iti vor face legatura cu un agent specializat.

 

Multumesc,

Roberta