Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-04-2017
0

Retur Telefon

Ma confrunt cu urmatoarea problema:

Zilele trecute mi-am prelungit abonamentul si am decis sa-mi achizitionez si un telefon cu ocazia asta. (Anume Samsung A5 2017, mai exact SM-A520F).

Am primit telefonul in data de 28.04.2017. Telefonul arata minunat si sunt foarte multumit de ceea ce ofera. Dar dupa cateva ore mi-a parut rau sa constat ca uneori touchscreenul nu functioneaza(nu ia comanda). Pe moment am fost indulgent si m-am gandit ca ar exista posibilitatea remedierii acestei probleme cu urmatorul update de soft. Desi nu sunt atat de sigur de lucrul acesta. Pe langa asta, telefonul are si un pixel mort pe care l-am observat imediat pe un fundal alb. De asemenea stiu ca am dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile chiar daca nu are vreo problema tehnica, ci doar pentru simplul fapt ca nu sunt multumit de el. Cu atat mai mult ca produsul meu are are, fara niciun dubiu doresc sa mi se schimbe. Sub nicio forma nu vreau sa apelez la service deoarece consider ca achizitionand un produs nou el trebuie sa fie nou si nu cu probleme ca sa trebuiasca sa ma plimb cu el prin service dupa.

Sunt sigur ca se va ajunge la o solutie favorabila. Va multumesc!

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Retur Telefon


Flavius1123 a scris:

Ma confrunt cu urmatoarea problema:

Zilele trecute mi-am prelungit abonamentul si am decis sa-mi achizitionez si un telefon cu ocazia asta. (Anume Samsung A5 2017, mai exact SM-A520F).

Am primit telefonul in data de 28.04.2017. Telefonul arata minunat si sunt foarte multumit de ceea ce ofera. Dar dupa cateva ore mi-a parut rau sa constat ca uneori touchscreenul nu functioneaza(nu ia comanda). Pe moment am fost indulgent si m-am gandit ca ar exista posibilitatea remedierii acestei probleme cu urmatorul update de soft. Desi nu sunt atat de sigur de lucrul acesta. Pe langa asta, telefonul are si un pixel mort pe care l-am observat imediat pe un fundal alb. De asemenea stiu ca am dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile chiar daca nu are vreo problema tehnica, ci doar pentru simplul fapt ca nu sunt multumit de el. Cu atat mai mult ca produsul meu are are, fara niciun dubiu doresc sa mi se schimbe. Sub nicio forma nu vreau sa apelez la service deoarece consider ca achizitionand un produs nou el trebuie sa fie nou si nu cu probleme ca sa trebuiasca sa ma plimb cu el prin service dupa.

Sunt sigur ca se va ajunge la o solutie favorabila. Va multumesc!

 

Buna!

 

Ai luat legatura cu colegii de la Departamentul relatii Clienti pentru a te ajuta in aceasta situatie?

 

Georgiana