Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎19-08-2012
0

Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

buna ziua, as vrea si eu sa stiu de ce mi se cere garantie daca vreau sa achizitionez online acest telefon, tinand cont ca nu sunt client nou si am ani buni vechime in retea? 

Degeaba scrieti mare 0 euro, cand defapt tot cereti bani Emoticon indiferent  din momentul asta imi doresc sa se termine contractul ca sa pot rezilia, e chiar nesimtire..

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

[ Editat ]

    "La achizitionarea unui nou abonament smartphone sau non-smartphone, exista o baza de date comuna tuturor companiilor de telefonie care genereaza anumite informatii cu privire la un posibil utilizator, viitor titular, istoricul abonamentelor, felul abonamentelor din trecut sau actuale."   aici.

 

 

    Necesitatea unui avans nu este specificata pe site,dar la efectuarea unei comenzi online acesta este generat automat si afisat in SUMAR COMANDA.  Avansul care a fost afisat,acela va ramane.Achitarea lui este singura forma de a finaliza comanda.   

  Ionut


Vodafone
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎19-08-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

nu mi se pare corect, dar ma rog, daca asta este politica, astept cu nerabdare sa ajung la finalul contractului.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

[ Editat ]

    Salutare!

  Este neplacut sa te lovesti de amanuntul acesta,dar ma gandesc ca si solicitarea Vodafone a unui avans este motivata justificat.

 

  Ionut


Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

mai neplacut este sa incerci de 2 zile sa iti cumperi un telefon care este disponibil la oferta DOAR online...si sa primesti urmatoarea eroare: Clientii business nu pot face achizitii. Avand in vedere ca oferta dureaza intre 6 si 9 noiembrie iar in 6 si 7 noiembrie comandarea online nu a functionat .... macar folositi alternative de cumparare daca online-ul nu functioneaza...altfel oferta Vodafone e praf in ochi...jenant!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

Buna Berty si bine ai venit in comunitate!

 

Imi poti lasa, te rog, un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon pentru a te putea ajuta cu aceasta solicitare?

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎16-10-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

Buna ziua

 

Joi am cumparat online un abonament Vodafone, impreuna cu un telefon.

Vineri am sunat la *222 pentru a primi confirmarea datei de livrare si dupa ce am asteptat ca operatorul sa verifice comanda mi s-a spus ca totul este in regula si ca luni, 12.11.2012 (adica ieri) trebuie sa ajunga coletul si sa astept sa fiu sunat de catre curier.

 

Nu am primit nimic si astazi (13.11.2012 - da, marti 13...) am sunat iar la *222 unde mi s-a spus ca aceasta comanda a fost anulata.

 

Ce se intampla?

Se anuleaza comenzi dupa bunul plac, fara niciun fel de notificare, dupa ce primesc de 2 ori confirmari ca totul este ok?

Repet: odata mi s-a dat confirmarea pe mail ca totul este ok (se vede atasat screenshotul) si a doua oara la *222 am sunat sa intreb daca e posibil sa ajunga vineri sau sambata si mi s-a confirmat CLAR ca totul este ok si ca luni o sa vina curierul.

 

Atitudinea asta mi se pare cel putin neprofesionista.

 

Tot in stilul asta mi s-a intamplat si cand am pierdut pur si simplu 4 domenii pe care le aveam achizitionate prin mydomain de peste 5 ani de zile, cu plata la zi. Pur si simplu, intr-o buna zi, m-am trezit cu ele pe numele altor persoane. Atunci am acceptat scuzele si compensarea oferita, cu toate ca eu vroiam domeniile inapoi, nu niste bani. Erau niste domenii care acum costa bani frumosi sa le cumperi... Cica eroare umana de la Vodafone...

Deci Vodafone tot recidiveaza cu greseli de genul asta in ceea ce ma priveste.

 

ADICA un contract scris (cum era in cazul domeniilor pierdute la mydomain) sau o comanda confirmata atat pe email cat si de catre operatori la *222  pare-se ca nu au valoare in relatia cu aceast companie de telefonie mobila.

M-as fi asteptat la asa ceva de la o firma gen RCS-RDS dar "made in romania" scrie si pe Vodafone.

 

 

Semnat: un client cu abonamente atat pe 2 firme cat si pe persoana fizica. (e drept la persoana fizica, de la 5 numere pe care le aveam acum un an am ramas cu unul singur acum... restul le-am mutat in Orange si RDS ca sa vad cum se comporta si cei de acolo)

 

VDFRO100020949 e nr comenzii, dupa cum se vede si in atasament

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎16-10-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

Atasez si screenshot-ul cu anularea senina (a se citi "din senin") a comenzii, fara sa ma anunte nimeni de nimic...

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

Salut,

 

Imi pare rau pentru intreaga situatie. 

Voi verifica eu toate detaliile comenzi pentru a putea gasi o solutie favorabila. 

 

Claudiu

Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎19-08-2012
0

Re: Samsung Galaxy S3 0euro magazin online

Salut Claudiu, sunt si eu in aceeasi situatie si vroiam sa stiu daca s-a rezolvat problema.